هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

دست یافتن به آرزوهای دست نیافتنی!

مرسی از کنجکاوی تون....واقعا آدم به خودش امیدوار میشه..... 

 

ولی کجا قبول شدم رو تو کلاسهای رفع اشکال می گم.... 

  

                                                   

            

Zoro که واقعا دلش نمیاد از وطنش دل بکنه چون حب الوطن من الایمان...ولی هر چیم باشه همه جای ایران سرای من است، دیگه آدم بعضی وقتها مجبور میشه.... 

 هه هه هه .. .   .        .              .                           . 

ببخشید من نبودم کلی وقت محض این بود که بین آسمون و زمین گیر کرده بودم و داشتم دعا به جون خودم می کردم و آب پشت انتخاب رشته ام می ریختم... 

اومدم بگم تو زندگی آدم برای رسیدن به هدفش، غیر از خدا(به توان بی نهایت) و تلاشهایی که می کنه....چی مهمــــــــــــــــه؟؟؟ 

"قانون جاذبه" 

فکر کردن به آرزو یا هدفت باعث میشه آرزوت به طرفت جذب بشه و حتما حتما بهش برسی... 

- حتی آرزوهای دور از ذهن و غیر ممکن-  

به جججججون خودم جدی می گم....

خیلی خیلی خیلی تاثیر داره ...ببببباور کن! 

همین روش رو پیش بگیر ببین چقدر  موفق میشی....امتحانش ضرر نداره...

حالا دستورالعملش چیه؟؟؟؟؟

هر شب قبل از خواب به آرزوهای دست نیافتنیت یه ربع ساعتی فکر کن و خودت رو در موقعیت اون آرزوت قرار بده و بببین که اون دور دورا بهش رسیدی....

یه چیز دیگه هم می تونه موثر باشه..... 

یکی از مناجاتهای جد بزرگوار و جلیل القدر اینجانب حضرت امام سجاده که می فرماید:

"خداوندا!حاجتی آورده ام که قدرت دستیابی به آن را ندارم  

و رشته چاره جویی ام به آن گسسته،  

پس ای خدای من  از سر شوق و رغبت آهنگ تو کردم 

 و از باب اطمینان امید خویش به تو بستم  

و دانستم که خواسته من از تو هر چند زیاد باشد ، 

در کنار داراییت بسیار ناچیز است. 

بر محمد وآل محمد درود فرست و جواب دهنده دعایم باش!"

صحیفه سجادیه

 

دیگه از افسردگیم در اومدم حالام که دیگه یه چند روزیه آسمون نزدیکتر شده و باید لحظه ها رو دریابیم تازه 5 روز از مهمونی خدا گذشته...

نظرات 4 + ارسال نظر
نحل یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 01:58 http://nahl62.parsiblog.com

سلام!
من که منگم به کل غاط زدم رفته!
تو این روزایی که به آسمون نزدیک شدی دعا برا ما یادت نره.
مخلصیم
یا علی

حنیف یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 05:52 http://www.haniff.parsiblog.com/

سلام دلاور
کم پیدایی . انتخاب رشته مگه چکار داره که اینهمه ...
انشالله هر شهری که بری منشاء خیرات بشی (چشمک)
التماس دعا.

نینجا ! دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 23:39

سلام ، تبریک میگم

لیلا چهارشنبه 20 شهریور 1387 ساعت 00:54

خدایا خدایا تو با آن بزرگی در آن آسمانها دعایی بدین کوچکی را توانی برآورد آیا؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد