هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

بارووووووووووووون....

به...چه هوای ابری خوبی... 

اصلا کلا هوای ابری فاز آدمو عوض می کنه....می بره تو اوج رومانس 

می بره تو حس و حال شعر و شاعری.....

خدا جونم مرسی که بارونارو فرستادی آخر....البته یکم کم بوداااااااا....بیشتر بچلون اون ابرا رو... 

تو که این همه زور داری .... حیف این همه ابر نیست اون بالا Stand by بمونن؟؟؟ 

خدایی.... خودتم قبول داری بارون چه viewی میده به  طبیعت.... 

پسسسس بچکون دیگه.... 

دیشب تو خوابم.... خواب بارون دیدم.....به ه ه ه..........کلی زیرش دویدم!! 

چه رویای قشنگی...   

                                                      

باران که می بارد
پنجره ها هم به رقص می آیند !
مثل ناودان ها !
مثل برگ های عاشقانه...
که با دانه های باران...
به لرزه و رقص
مستانه راه زمین پیش می گیرند...
در راه
با باران ها به عشق بازی
بر زمین می نشینند ...

باران که می بارد
باران گیر می شوم
تمام روزهای خاکستری
زمین گیر بوده ام
با دانه دانه قطرات
جان می گیرم
با خزان پرواز را تجربه می کنم
مثل برگ ها ...

باران که می بارد
غبار دل پاک می شود
غم ها که پایان ندارند
به مرخصی کوتاه مدت می روند ...
می روند که تازه تر برگردند ...
مثل فصل ها ...
مثل دردها ... 


 

دستانم را پر میدهم بیرون پنجره
با انگشتانم نوازشش می کنم
او را به آغوش می کشم

برایش
از خزان و انار
از ساعت های انتظار
از بی قراری ها و چشم به آسمانی ها می گویم

تا نیمه خود را از پنجره بیرون کشیده ام
با عِطرش مست میشوم
مست در آغوشش به رقص میآیم...

با سر انگشتانم
با صورتم
قطراتش را به جان میخرم ...

باران را می گویم ...
باران را ... 

"دل نوشته ی عاشق پاییز" 

 

حالا که اینو خوندی ، یه بیت از بارون بگو.....

نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 18:48 http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم برای تبادل لینک در قسمت نظر دهی وب نظر بدهید در ضمن عضویت در خبر نامه رایگان است.


سلسبیل دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 20:57 http://sayeye-abr.blogfa.com/

سلام اخوی اهل دل!!
هرچند تو به من سر نزدی ولی من اهل دل تر از این حرفام...

وبتم خیلی قشنگه...شعرتم عالیه!
فقط به جای رمانس و مرسی و غیره لغت فارسی بنویس!
اردت دو قبضه!

چکامه دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 21:08 http://chakame.blogsky.com/

سلام وبت خوشکل عارفانه است!
به من هم سر بزن...

بوق قی! دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 21:11

من بوق قی هسم....
وبت هم اصلن بوق قی نیس خیلی قشنگه!!

سلام دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 21:12

خیلی با حالی بارونی!!

زیبا... دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 21:13

از بی قراری ها و چشم به آسمانی ها می گویم

تا نیمه خود را از پنجره بیرون کشیده ام
با عِطرش مست میشوم
مست در آغوشش به رقص میآیم...

! دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 21:20 http://tamat.blogsky.com

!

چاکر دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 21:24

اندازه نظر بازی ما
در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اِمـــپـــی سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 10:41

ائووووو ... چه خوشمل شده امشب وبلاگت ...:D

آفتاب سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 15:38

تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی ،همت کن
وبگو ماهی ها حوضشان بی آب است

احمدی نژاد سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 15:51

همره آب شتابان ،می دویدم مست زیبایی .
پنجه ام در مرز بیداری
در مه تاریک نومیدی فرو می رفت .
ناگهان
بارانت فرود آمد خداوندا و امید ارمغان آورد.

نادون سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 15:59

خوب بود مخصوصا تکه دومش.
کودک از باطن حزن پرسید :
تا غروب عروسک چه اندازه راه است؟

دیروز سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 16:03

اول باید به جناب نادون بگم چه ربطی داره؟
بعد هم بگم خیلی قشنگه دست درد نکنه.

رضیه سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 16:07

میگما نیوی اینا رو تایید کنیا!بری خودت نوشتم تو وبلاگت استفاده کنی

فراری سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 16:09

دارم سر به سرت میذارم ییزی بخندیجنبه شو نداشتم تو بد حچلی افتادی: )

نومزادت سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 16:15

در دل من چیزی است،مثل یک بیشه نور،مثل خواب دم صبح
وچنان بی تابم ،که دلم می خواهد
بدم تا ته دشت ،بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است،که مرا میخواند.

نومزادت کیه دیگه؟؟؟؟؟؟

Latifi سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 16:38

سلام.دستت درد نکنه.موفق باشی...

درویش پا برهنه پنج‌شنبه 16 آبان 1387 ساعت 17:58 http://sahar24.persianblog.ir

سلام زورو جون!!!منم عاشق بارونم!البته نه وفتی که خیلی تند میباره ها٬چون همه جونم خیس میشه چلپ چلپ و اوهههه خیلی چندش آوره!من هم هوای بارونی رو دوس دارم هم دل بارونی رو چون بعد باریدنش به قول خودت وییوی زیبایی داره و همه جا پاک میشه

خود بارووون!! دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 10:47

در دل من چیزی است،مثل یک بیشه نور،مثل خواب دم صبح
وچنان بی تابم ،که دلم می خواهد
بدم تا ته دشت ،بروم تا سر کوه .
دورها آوایی است،که مرا میخواند.

سید محمد انجوی نژاد پنج‌شنبه 23 آبان 1387 ساعت 04:34

سلام سینیور . پول اینکه بروز کردناتونو خبر بدین بفرمائین بریزم بحساب . حیفه محروم بمونم ازین صفای قلمتون . یا علی

:-s....من سندتوآل کردم...فکر کردم دیدید حتما....اختیار دارین پول به چه درد آید؟؟؟....قدم رنجه می فرمایین....مرسی سر زدید

buzz0000 جمعه 24 آبان 1387 ساعت 22:59 http://saam1369.blogfa.com

ماه من غصه چرا؟!
آسمان را بنگر، که هنوز بعد صدها شب و روز، مثل آن روز نخست
گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!
یا زمینی را که، دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت!
بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید
و در آغاز بهار، دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت
تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست!
ماه من غصه چرا؟!

سلسبیل شنبه 25 آبان 1387 ساعت 12:07

چرا جلوی لینک سایه ی ابر نمی نویسی:اخوی من!

مث من که نوشتم:اخوی من!
جلوی سنیور زورو تو وبلاگم؟

buzz0000 دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 19:18 http://saam1369.blogfa.com


سکوتم را به باران هدیه کردم
تمام زندگی را گریه کردم
نبودی در فراق شانه هایت
به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

منتظر دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 22:57

سلام.خیلی عالی بود.موفق باشی

پاسبان عشق یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 17:35 http://www.saam1369.blogfa.com

جه بسیارند شکوفه های سپید باغ دلم که در انتظار قطره ای بارانند، اما کو مجالی برای بارانی شدن؟! اینجا حتی باریدن را از تو دریغ می کنند تا مبادا سرزمین دلت را سبز بیابند. بی اختیار هم که بباری ، باید به قدر هر دانه شبنم تاوان بدهی... و چه دشوار است که یا آروی باران باشی و آسمان دلت پر باشد از ابرهای همیشه تیره ، اما فرصت بارانی بودن را از چشمانت بگیرند...!

مرسی خیلی زیبا بود....

م.سروش سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 15:22

باران
همان آرام مهربان
نم نم چیکیدست ز ابر خیال....

بقیه اش رو بعد مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد