هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

اعیاد پیشاپیش مبارک!

سلام بر همه دوستای گلم

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ......

ها ها ها ها........... 

 

هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه

بخنـــــــــــــــــــد...ها ها ها ها ها .............

یوهووووووووووووو..... 

دو تا عید باحال در پیش داریم....

یکیش که از شدت باحالی پوست کله ما هم کنده میشه.....منظورم همون عید غدیره....

هر دفه هر عیدی میشه کچلم می کنن این دوستام

آقا!!! سیدی...... این عیدی ما پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟

از تولد حضرت علی اصغر بگیـــــــــــــر تاااااااااااااا تولد امام زمان .....

دیگه چی برسه به اینکه عید غدیر باشه ....

روزای عید اگه 20 تا پیامک(به گفته یکی از دوستان فارسی را پاس بداریمممم.....) برام بیاد توی 18تاش ملت ازم عیدی خواستن....

فقط یه سوال....این "عیدی" که اینها میگن دقیـــقا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بی خیال!

بگذریم....

حالا فعلا تبریکاتتتتتتت فراوان برای عید قربونت برم!! و عید سعیـــــد غدیر خم.....  

اصلا صب  کن بینیم

چرا یکی نپرسید اون بالا چرا من اینقد خندیدم.....؟؟

ها؟؟؟؟؟؟

اول که دلمون خواست

دوم بذار طفلی این دنیام یکم بهمون بخنده....خسته شدیم از این همه اخم و تَخمش....

با ما بی وفا تو که نبودی.........

بیییییییییی مهروووووو وفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو که نبوووووووووووووووووووووودیییییییییییی.................

خیلی تو فکرش نرو....

قات زدم اساسی!!! در حد تیم ملی....

خودمم می دونم یه جوری شدم.... 

همش منتظر یه چیزیم.................. 

به قول آقا سهـــــراب

من در این تاریکی

فکر یک بره ی روشن هستم

که بیاید علف خستگی ام را بچرد.... 

خستگی و پژمردگی و .......از این صحبتها.... 

چیه؟؟؟؟؟ 

چرا اونجوری نگام می کنید؟؟؟!؟!؟!؟ 

تا حالا دیوونه ندیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

ایناهاااااا 

قشنگ نگا کن........دیوونه شدمممممم 

اینقد خوبه دیوونگیییییییییییی.....که خدا می دونه..... 

<<حاشیه.....

 اینم مثل من دیوونه شده.....

نظرات 19 + ارسال نظر
behzad جمعه 15 آذر 1387 ساعت 15:56

GOFTI SEYYED PAS KU SHIRNIT
UMADAM SHIRNI BEDAM
SHIRNIYE SEYYDIM
SHIRNIYE INKE ESMAM FAGHAT SEYYEDE
SHIRNIYE INKE EGHRAR MIKONAM KHODA JUN DAR EYNE SEYYEDIM SHARMANDATAM
SHIRNIYE INKE ASHEGHETAM KHODA JUN
KHANUMI KHASTE NABASHI
CLOOBE ORKUT
BEHZAD

سایه ی ابر جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:43

تو که خیلی نامردی!بازم به روزم خواستی برو ببین!
بیویییییییییییییییییییییییییااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلسبیل جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:44

منظورم سلسبیل بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یعنی همون سایه ابر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سید محمد خاتمی جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:44

سلام به من رای بده سنیور!

مهدی کروبی جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:45

الکی میگه به من رای بده!ماهی ۵۰ هزار تومن می دم!

محمود احمدی نژاد جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:46

من پشیمونم قول میدم اقتصاد رو اکی کنم!به من رای بده...یک طرح تحول اقتصادی دیگه تو کاره!

سلسبیل جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:47

راسی اخوی یه چیز برات نگفتم دیشب سر اصلاحات با ابوی بحث مسالمت آمیز داشتیم!خواب خاتمی رو دیدم...
بعدن برات میگم...........................................

چکامه جمعه 15 آذر 1387 ساعت 17:48 http://chakame.blogsky.com

به روز کردنات اهل دلیه!!!!!!!!!!!

شهرآشوب جمعه 15 آذر 1387 ساعت 19:26 http://ندارم

سلام داداش
ممنون که خبرم کردی فقط عیدی ما یادت نره! من امسال زودتر
از همه گفتم که بعدنگی اون موقع شما نبودین!{حالا کجاش زیاد فرقی نمی کنه تو این دنیا یا تو ادلیست} !و دیر اومدین به شما نرسید و از این حرفا...!
خوش بگذره.

آسمون جمعه 15 آذر 1387 ساعت 19:46 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

سلام .
بهش میگم ....
باور کن !ای بابا .....

غـــــروب جمعه 15 آذر 1387 ساعت 21:12 http://saam1369.blogfa.com

سلام...خیال کردی خودت تنها سیدی؟
پس ما کشکیــــم؟؟؟!!!
موفق باشی

زارع شنبه 16 آذر 1387 ساعت 10:40

کی می خوای بفهمی که زندگی بی تو محله

سمینه سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 17:32

بابا ایول
چه وبلاگ توپی!!
خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم.
خیلی پیشرفت کردی.
هنوز مثه همیشه قشنگ مینویسی.

نسل سومی سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 23:15 http://www.nasl3vomi.ir

عکس خیلی توپه
عید قربان مبارک و عید غدیر پیشاپیش مبارک

م.سروش سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 15:15 http://maysamnasiri.blogfa.com/

سینیوره
دپپرو سنتامونه ربتتو

سینیوره
سانتامارا دلفیوره

راوانللی نبتو ... چـــــــــــــــــــــــــــــی شد پسر

خب عیدی ما رو هم فراموش نکن

مدیر گروه چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 11:48

خواب دیدم این ترم مشروط میشی ایشالللللللللللللللللا.........

م.سروش چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 18:48

عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

اون شوخی بی مزه بنده رو بی خیال شوید(بالا

چون من تفکرت وی ار سیم(سی م گت ایت؟

م.سروش پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 22:53

برای رسیدن،چه راهی بریدم
در آغاز رفتن،به پایان رسیدم

من از خیر این نا خدایان گذشتم
خدایی برای خودم آفریدم

کیوان براهنگ جمعه 29 آذر 1387 ساعت 08:28 http://barahang.blogfa.com

سلام سینیور
ممنون از حضور و محبتت
با اجازه لینکت رو به عروسک کوکی می برم
البته هوامو داشته باش که شمشیر بازی بلد نیستم
تبادل نظر بیشتر از پست آینده
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد