هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

آسمون کویر

سلاااااااااااام.....................من اینجا هستم........یه جای دوووووووور............ توی شهر غریب....آسمون اینجا هم مث شیراز صاف صافههههههه...... (چرا دروغ میگی؟؟؟)

ولی غروباش خیلی دلگیره.... 

عجباااااااااا 

منم و یه دیوان حافظ و یه دل غربتی

هر شب میشینم رو تختمممم.......بچه ها صف می گیرن.......فال بگیر برامون کارت درسته.... منم تحویل می گیرم.... 

میگم حافظ جان من درست در بیاد آبرومونو نبری جلو ایناااااااا...... 

با یه امید و آرزو به منِ شیرازی میگن فالشونو بگیرم....... فال می گیرم واسه خودم تفسیر می کنم 17.gif 

دلم برای هوای شیرااااااااز تنگ شدههههههههههه........ 

هوای قبل از بهااااارش.........تنجه زدن درختاااااااااا........... Wowwwwww!!!!!! 

اینجا یه روز هوا بهاریه یه روز هوا مث چله زمستونه.....ایششششش....آدم دو شخصیتی بار میاد.....17.gif 

ولی خدایی از حق نگذریم مردمش خووووووب و مهربونن.... 

آسمونش خیلی نزدیکه ....خیلیااااااااا....گاهی اوقات تو حیاط می خوام دستمو دراز کنم یکی از ستاره ها رو برداااااااارم..........با آسمونش خیلی حال می کنمممم شباااااااا......... 

اصلا شاید محض همین آسمونِ نزدیکش صدام زودتر به خدا برسههههه....هه هه هه......زودتر از شما دوست عزیززززز.........دلتون بسوووووووزه.......... 

یه چیزیم می گنااااااااااا....میگن می خوای با خدا حرف بزنی برو تو کویر........ ازین صحبتای فنی- مهندسی- معنوی17.gif 

شما حالا خیلی وارد جزییاتش نشو....... 

هییییییییی زندگی!!!!!!!!!! 

به قول یکی از بچه ها  هییییییییی روزگاااااااااااااار................. 

اینجا همه چیز دنگیه..........هر چیزی تقسیم بر 6 گاهی 5 و گاهی مث دیشب 4 میشه..... خدا کنه معرفتا دنگی نشه....17.gifآدمیت....هویت......17.gif

این حرفا یه من نمیاد..... 

بی خیال!!!!

یه روزی بر میگردم که خیلی دیره ........17.gif

روزی که از نبودنم غصه ات می گیره...... 2.gif

روز 24 اسفتدی که 

 واسه گریه شونه هامو کم میاااااااااااارییییییییییی.........  

درست خوندم؟؟؟؟......با عرض پوزش از آقای صادقی........  

 

نماز شام غریبان چو گریه آغازمبه یاد یار و دیار آن چنان بگریم زارمن از دیار حبیبم نه از بلاد غریبخدای را مددی ای رفیق ره تا منخرد ز پیری من کی حساب برگیردبجز صبا و شمالم نمی​شناسد کسهوای منزل یار آب زندگانی ماستسرشکم آمد و عیبم بگفت روی به رویز چنگ زهره شنیدم که صبحدم می​گفتبه مویه​های غریبانه قصه پردازمکه از جهان ره و رسم سفر براندازممهیمنا به رفیقان خود رسان بازمبه کوی میکده دیگر علم برافرازمکه باز با صنمی طفل عشق می​بازمعزیز من که بجز باد نیست دمسازمصبا بیار نسیمی ز خاک شیرازمشکایت از که کنم خانگیست غمازمغلام حافظ خوش لهجه خوش آوازم 

 

زود باشییییییییییید....از چند هفته قبلش باید شیرازو آب و جارو کنید............. 

یوهووووووووووووووو........سنـــــــــــــیور زورو وارد می شود......... 

نظرات 16 + ارسال نظر
مستوفی شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 10:32

ایشششش ... آسمان کویر را عشق استتتتتت که ...:X :D

سعیده شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 22:08

سلام خوبی؟
چه قشنگ نوشته بودی...


ستاره و کویر رو خوب اومدی
فنی مهندسی-معنوی هم همین طور...


داریم میریم تهران دوشنبه ان شاالله...........
تو هم بیا اونجا....

سعیده شنبه 3 اسفند 1387 ساعت 22:09

عاموووو
تاییدی نکن نظرای خودمون ببینیم خال کنیم
(الکی)

مستوفی یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 19:38

اگه نظر گذاشتن تو این وبلاگ فقط مختص به اعضای خانواده ی خودتوونه خوب از اول اعلام کن که ما بیخودی نظر نزاریم که بعد شما تاییدش نکنی که ضایع شیم ...:-S

نه خیــــــــــــــــر..........خوشحال میشم نظراتونو ببینم......مرسی
وقت نکرده بودم تایید کنم

نااااااااااازی جووون خودت دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 15:51

واااااااااااای حال و هوام ابری شد بددد. اشکام تقدیم به بی ریایی تو و این اهنگت که دیوونه کرد منو . نمیدونم یهویی چم شد :(

اما قربووووووووووووون تو و فالای درست حافظتو دل مهربونت و دعاهایی نزدیک به اسمون کویرتو دستای مهربون نزدیک به ستاره هااااا

از تهران یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 12:56

سلام
ایشالا دلت همیشه شاد باشه
مممممممممماااااااااچچچچچچچچچ!

سعیده سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 02:34

سلام بوققققی جوووون!

نازنین سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 11:55 http://www.delaram.blogfa.com/

سلام زورو جون خوفی؟
ما که هر شب ازت فال نمی خوایم
من لینکت کردم تو هم منو بلینک !!!!!!
قربونت فعلا بای

سعیده سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 13:29

http://nmobile.ir/2009/03/post-408.php

زهره گلشیفته رو ببین بچگیاشو

نااااااااااااااااازی جوووون خودت پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 16:04

یووواش یواش لحظه رفتن داره نزدیک میشه هااااااا. اما وقتی بری دلت برای تختت و اتاقت و فالای حافظت و خوااااااابگاه و آسموووون کویریییییی و ستاااااره هااااااااا و دستاااااااااای مهربوووون روووووووو به اسمووون و خداااااااای اسمون کویر تنگ میشه یه عاااالمه :( مخصوووصا مردم خوب و مهربووونش

چکامه جمعه 16 اسفند 1387 ساعت 21:16

خوبی علیرضا خمسه؟؟


:))

تو بهتری........ :))

سین سلمی دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 21:59

می خوی قالب خودتو عوض کنی؟ این که خیلی قشنگه!!!!!!

نه یکی دیگه تازه وبلاگ زدهههههههههه....دنبال قالب می گشت.... http://baraho0ot.blogfa.com

علیرضا خمسه دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 22:04

سلام
خیلی ناراحت شدم نبودین....بهتر چون من و خانواده می خوایم عید بیایم شیراز خونتون!!!

م.سروش شنبه 24 اسفند 1387 ساعت 00:51

این روزها همه بی معرفت شدن
شما چطور!!

نگااااااااار خود خود خودش :( یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 03:07

مااااااااااااه مهربووووووووون من الان لالا کرده :x :-* دلتنگتم عجیییییییب:( فقط امشب نبوووووووودیا اما به اندازه ی هزار شب به من گذشت :(( یه عالمه دووسم میاادت:-* :-* :-* :-* وقتی یه کوچولو نیستی بیشتر از همیشه قدر حضووووووورتو میدوونم مااااااااااااه مهربوووووووووووووووووونم :-*

م.سروش دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 21:09 http://maysamnasiri.blogfa.com

اگه قابل میدونیددددد
به مناسبی "نو" به روزیم

تشریف بیاورید
نقد
نسیه
همه جوره قبوله

تغییر می کند ژن شاعر

ورژن جدید شعر

ظاهر می شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد