هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

خدایا هنوزم میشه بگم دوستت دارم؟؟؟

خدایااااااا آزادم کن ازاین فکر تنهایی 

بگو  که هنوز ته دلت اون بنده ی فراموشکار و  دوست داری 

خدایا چرا هروقت باهات حرف میزنم سکوت می کنی؟؟؟....منم دوست دارم صدات رو بشنوم ...ببینمت....باهام دردل کنی منم حرف دلم رو بزنم.... 

حتما میگی تو دیگه به درد من نمی خوری....قلبت خیلی سیاه شده....کثیفی ...ایمانت به من صفره....توکلت آبکیه....از ته دل بهم قول نمیدی.... 

هزارن بار قول دادیو شکستی......هزاران وعده و وعید که هر کدومشون با شکسته شدنش دل من رو هم شکست...... 

هرچی تلاش می کنم قلبم سفید بشه ....باز اثراتش رو تو خودم نمی بینم.....دیگه با مناجات کردن باهات آروم نمیشم.....مطمئن نیستم قلبمو تونستم سفید کنم یا نه..... 

خدایااااااااااااااا من که الانشم از کلی کارایی که تو خوشت نمیومده برگشتم.... 

مگه نمی گی وقتی بنده ات به طرفت یه قدم برداره  10 قدم میای به طرفش؟؟؟؟؟  

تو هم به طرفم بیا خدایاااااااااا   

به طرفم بیا

 

نذار احساس تنهایی کنم.....نذار جلوی چشمات از بین برم....نذار بیفتم ته چاه....دستمو بگیر.... 

آرومم کن!! 

خدایا با توام ...دستمو بگیر!!

من که خیلی ضعیف تر از اونیم که تو این وضعیت بتونم خودم رو از شر شیطون حفظ کنم 

همیشه مامانم می گفت دوره آخرالزمون که میشه نگه داشتن آتیش تو دستت آسونتر از نگه داشتن ایمان تو قلبته!!!! 

راست می گفت.... 

احساس می کنم از اولشم سطحی مسلمون بودم.......هیچی ازت نمی دونم خدایااااااا 

معرفتم نسبت بهت صفره......نمازام به درد نمی خوره.....همش برمیگرده می خوره تو سرم.... 

شایدم این نظر منه....  

پیامبراکرم(ص): 

هرکس دوست داشته باشد بفهمد چه منزلتی نزد خدا دارد باید نظر کند ببیند خدا چه منزلتی نزد او دارد....چون خدای متعال بنده ی خود را به ان مقدار احترام می کند که بنده اش او را احترام می کند!

نمی دونم اصلا چرا می خوام برم اعتکاف ....؟؟!؟!؟  

خدایا من که هنوز تو رو نشناختم.... 

من چم شده؟؟؟؟ 

به خدا اینجوری نبودم.....ضعفم از کجاست؟؟؟ .... کجای کارم می لنگه؟؟؟؟؟؟ 

من هیچی از دینم نمی دونم 

فقط می دونم یه چنتا هستن که دوستشون دارم.... 

گاهی اوقات دلم براشون همچین تنگ میشه که خودم رو تو حرمشون تصور می کنم.... 

اینقد بدقولی کردم که دیگه روم نمی شه اسمشونو بیارم..... 

یعنی اونا هم دوسم دارن؟؟؟؟ 

امام رضا هنوز من همون برادرزاده همیشگی اتم؟؟؟
هنوز صدام رو میشنوی؟؟؟؟ 

هنوز وقتی بهت سلام می کنم جوابم رو میدی؟؟؟ 

میگم من که دلم برات تنگ میشه تو هم دلت برای من تنگ میشه؟؟؟؟ 

من که دلم لک زده برای یه نماز جماعت تو صحن جامع رضوی تو هم دلت تنگ میشه؟؟؟ 

دلت برایِ چیِ من باید تنگ بشه؟؟؟؟....برای بدقولی هام؟؟؟....برای ناراحت کردن امام زمان؟؟؟؟؟.....به خدا روم نمیشه دوشنبه ها بشه که امام زمان پرونده ام رو بخونه.....  

ولی به خدا دیگه خسته شدم....خدایا کم آوردم.... 

بریدم....دیگه نمی تونم.... 

دیگه نمی تونم ببینم اینقد دوووووووری ازم...... 

نفسم دیگه در نمیاد....بهت نیاز دارم...

بازم می خوام امام رضایی بشم.....بازم می خوام سر قولم بمونم....بازم می خوام اونقدررررر دوستت داشته باشم که ...... 

منو یک دل هوایی حاصل یه آشنایی 

ممنونم ازت خدایا که شدم امام رضایی 

زده ام قید خودم رو آخه من خودم حجابم 

چشامو بستم دوباره توی صحن انقلابم  

چشامو بستم دوباره توی صحن انقلابم!

همه ی آرزوهامو بوسیدم کنار گذاشتم 

تو ببخش خالیه دستم هدیه غیر جون نداشتم 

آقا گداتو پس نزن اون که می خواد فقط یه چیز 

یه عمر کبوترت میشم یه بار برام گندم بریز 

من یه عمره که می سوزم با غمت مث دیوونه 

این دل منو خنک کن با یه جرعه سقاخونه 

هردفه میام زیارت دلو پیشت جامیذارم 

وقت رفتن روی خاکها با لبام امضا می کارم 

دست خالی رد نمیشم این دیگه یه اعتقاده 

آخه من اذن دخولم از در باب الجواده   

عمری کبوترت میشم یه بار برام گندم بریز.... 

از بس که مشهد اومدم با کفترات رفیق شدم 

روزی که میمیرم برات بیا جشن تولدم 

من غبار خاک طوسم بنده شمس اشموسم 

تا میشم دلتنگ جنت کفشداری هاشو می بوسم 

چیزی که به خاطر اون جونمو بدم می ارزه 

ولو یک لحظه به نزدیک دیدن پرچم سبزه 

تا قیامت سربلنده سری که زیرپات افتاد  

 

آهو از وقتی قشنگه که چشاش به چشمات افتاد 

آهو از وقتی قشنگه که چشاش به چشمات افتاد 

سلطان علی موسی الرضا تنهاترین سرمایه ام 

با من غریبگی نکن عمری با تو همسایه ام  

 

نمی دونم شیطون رو چه حسابی میاد و باعث میشه که رو رابطه ی عاشقونه با خدا پا بذاری!!! 

خدایا میشه روت حساب کنم؟؟؟؟ الان که داری صدام رو میشنوی کمکم کن! کمکم کن که سختی این فکرا برام آسون بشه..... 

کمکم کن که از ته قلب و با تمام وجود لمست کنم....