هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

ای مهربانترین مهربانان

و چه خوب آمد آن تیکه را آنگاه که یکی از دوستان گفت:« به خدا توکل کن!»

انگار همه مامور شده اند در اوج ناراحتی من را هول بدهند سمت خدا...

و چه پاک و صادق است پروردگار عالمیان!

پس ای خدای مهربان !‌ ای خداوند جبار ! ای خداری ودود! ای خدای عالمیان ! ای خداوند زمین و زمان!

ای بی همتا !‌ ای که با ذکر لاحول ولا قوة الا بالله و با یاد قدرت و هیبتت آرام می گیرم!

ای که چرخ وجود همه مخلوقات در دست توست!

ای خدایی که هیچ کارت بی حکمت نیست.....

همین است که در اوج نارضایتی از گردش روزگار زیرلب زمزمه می کنم:2.gif

«ولا تَسقُطُ من ورقة الا یعلمها.....»

و هیچ برگی از درخت نمی افتد مگر به خواست تو....

تو می دانی!

تو می توانی ! من ضعیفم

تو می دانی آنچه را که من نمی دانم....

ای بی همتای بنده نواز!..... نوازشم کن....باز تنهایم و جز تو یاوری ندارم....2.gif

باز به سویت پر گشودم...2.gif

مرا به سوی خودت راهنمایی کن.....2.gif

در کارهایم هرچیز که تو خود می پسندی پیش آور.....2.gif

به امید فضل و رحمتت ای مهربانترین مهربانان...




 

 

هر چه دارم از تو دارم ای همه دارو ندارم

      با تو آرومم و بی تو بیقرار بی قرارم...2.gif

              گفتی باشم حالا هستم...1.gif چشم به راه یه نگاهت ...63.gif

می دونم منو می بینی که نشستم سر راهت!!  105.gif

           با تو کوچه های بن بست می رسن به کهکشونها 

                         با تو بیراهه یه راهه به نشون بی نشونها 

                                          اونا که از تو نشونی روی پیشونی ندارن 

                                                     داغشون رو دلشونه خم به ابرو نمیارن47.gif

رسم من فرشتگی نیست...25.gif من که درگیر زمینم...46.gif

 تو خودت اینو می خواستی من یه آدمم همینم65.gif

                اونی که رو دوش خسته اش یه امانت از تو داره ....

      گاهی کم میاره اما این امانتو میاره......18.gif4.gif



خرمون از رو پل گذشت....

خرمون که از رو پل گذشت برعکس گاومون افتاد تو رودخونه............................................می گفتن کنکور مث قیف میمونه....ان مع العسر یسری 

ناشکری کردم... شکران نعمت نکردم......حالا شد ان مع العسری عسری..... 

بعد از سختی هم سختی....... 

بعضی از سختی هایی که آدم می کشه حقشه....ولی خوب ظرفیت آدمم حدی داره...... 

از خودم متنفرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

 

 

 

بدخُلقم و بد عهد زبانبازم و مغرور 

                       پشت سر من حرف زیاد است مگرنه؟!؟!؟!؟ 

 

 

 

 

راست میگن البلا للولااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آنکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند..... 

دینگ دینگ 

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....  

  

  

 

من ظرفیت نداشتم....ندارم............ندارم....................خداااااا من ظرفیت ندارمممممممم  

 

 

من دوست نمی خواهم