هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

خرمون از رو پل گذشت....

خرمون که از رو پل گذشت برعکس گاومون افتاد تو رودخونه............................................می گفتن کنکور مث قیف میمونه....ان مع العسر یسری 

ناشکری کردم... شکران نعمت نکردم......حالا شد ان مع العسری عسری..... 

بعد از سختی هم سختی....... 

بعضی از سختی هایی که آدم می کشه حقشه....ولی خوب ظرفیت آدمم حدی داره...... 

از خودم متنفرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم 

 

 

 

بدخُلقم و بد عهد زبانبازم و مغرور 

                       پشت سر من حرف زیاد است مگرنه؟!؟!؟!؟ 

 

 

 

 

راست میگن البلا للولااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ 

آنکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند..... 

دینگ دینگ 

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....

خطر منحرف شدن از راه راست....  

  

  

 

من ظرفیت نداشتم....ندارم............ندارم....................خداااااا من ظرفیت ندارمممممممم  

 

 

من دوست نمی خواهم

نظرات 12 + ارسال نظر
نحل دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 20:24

دوست؟نمی خوایی؟

قحطی اووووووومده...

حس غریب چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 09:56 http://www.saam1369.blogfa.com

انان که با زندگی میسازند , زندگی را میبازند...!



با زندگی نساز ,



زندگی را بساز...

( اهورا )

حس غریب شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 14:54 http://saam1369.blogfa.com

بابا منم کنکور دادم...سخت نبود کــــــــــــه (خیلی)
=============================
انگار پای ثانیه ها لنگ میشود.
وقتی دلم برای دلی تنگ میشهود

سلاااااااااااام عزیییییییز دلم
.
.
.
.
چی شده دوباااااااره دیوونه ی مهربوووون من
.
.
.
.
از چی خسته ای؟
از خودت ؟
دیوونه توو مااااااااااااااهییی
یه مااااااااااه مهربووووووووووون
قدر خودتو بدووووووووووون
این قدر هم به خودت بد و بیراه نگووووووووووو
.
.
.
.
.
.
دوووووووووووووست دااااااااااارم

آه....چقدر مسروووووووور شدم
ببینید کی اینجاست
نگااااااااار.......
یه کف مرتب....یوهوووووووووووووووووو
باشه بدو بیراه نمی گم.....
بعضی وقتها فقط
اشکالی که نداره؟؟؟؟؟؟


لال شوم کور شوم کر شوم
لیک محال است که من خر شوم

الکی

مدیر گروه دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 01:13

دوست داریم تا دوست!
تا حالا رابطه ی دوستانه ی خوب ندیدی؟
دیدی.........
زیاد هم دیدی.
تو خوب انتخاب نکردی

مدیر گروه تو کی هستی؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نینا دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:58 http://http:/www.darsaat.blogspot.com

به خودت عشق بورز

[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 17:14

مدیر گروه کی هستی؟؟؟؟؟
به غیر از شغل شریف مدیر گروهی؟؟؟؟؟

نگااااااااااااااااااار سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 02:45 http://baraho0ot,blogfa.com

عزییییییییییییییییییز دلمی
.
.
.
.
بعضی وقتا هم نمیشه
حیف نیست
حیف تو و دل پاک ومهربووووووووونت
.
.
.
.
.
جوجوی نااااااااازم
قدر خودتو بدوووووووووون
قدرررررررررررررررررررررررررررررررر
خودتوووووووووووووووووووووووووووووو
بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
بدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
.
.
.
.
تو خیلی باارزشی خیلی
خیلی
خیلی
بووووووووووووووووووووووووووووس
.
.
.
.
.
دووووووووووووووست دارم دیووونه ی دوووووووووست داشتنیم

باشههههه...باشه میدونم....نزن!!!! :-اس


در ضمن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید....لاو یووووووووووووو :-*

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 02:51





























مرسی که این آیکن ها رو بهم یاد آوری کردی واقعا....:-اس

زهرا سادات سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 13:40

من اومدم برای اپدیت کردن سیستمم بعد گفتم بیام بیبینم ای مدیر گروه چی گفته که فکر کردی منم!!!
ظاهرا مث که خیییییلی ناراحتن ایشون! چه چه چه...!!!!

والو من مدیر گروه آینده هستم ولی فعلا هنوز مدیر گروه نشدم. ایشالو میشم ناراحت نباش. هر وقت مدیر گروه شدم ایشالو اولین نفر به تو میگم تو دعا کن.

بسی خنده رفت از چه چه چه چه
میشی ایشالو.....قسمت بشه همه بااااااااااااااا هم....
الکی

زهرا سادات سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 13:42

می خاسسم بیبینم نظرم چیجوری چاپ شد دیدم نوشته بعد از تایید نهایی... چهچه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد