هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

یه سفر وسط ماه مبارک رمضون...

راهی سفر شدیم اونم تو ماه رمضون اونم کجاااااا؟!؟!؟!! 

مشهدالرضا.....(مث شعر شد17.gif4.gif )

تنها ناراحتی ام اینه که روزه هام خراب میشه.....پیش اومده دیگه...طلبیده چی کار کنم؟ به من چه؟!47.gif 4.gif

خودت نمیای الکی سنگ ننداز جلو پای مردممممم.....velo.gifمن که می دونم حسودیت میشهههه...  15.gif

 یه سالی میشه که نرفتم......hanghead.gif  

ولی پارسال کجا و امسال کجا؟!؟ ..... 

کلی دلتنگممممم........دلتنگ امام رضا قد همه ی مهربونیاش.... 20.gif    

یه مقاله خوندم دیروز کلی تو کف چیزایی که نوشته بود موندم.... reading.gif اگه یه روز یه دانشمند بیاد بگه که نیروی گرانش اصلا وجود نداره ، شما چه عکس العملی نشون میدید؟!؟  

بگه جهان سه بعدی نیست دو بعدیه....  

البته این فقط یه نظریه ست.... 

طبق این نظریه هم ثابت شده که واقعا زمان میشه برگرده به عقب یا بره به جلو.... 

بعضی وقتها میگم کاش زمان برمی گشت به عقب....hanghead.gif

بی خیال...

خلاصه اینکه نایب الزیاره هستیم....می دونم با امام رضا کلی خوش می گذره.... جاتون خالی...... JC_cupidgirl.gif 

راستی میلاد امام حسن مجتبی(ع) مبارک.... 

 

خدافظ شاید تا اول مهر......844.gif4.gif

نظرات 36 + ارسال نظر
سینا جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 16:37 http://13641110.blogfa.com

سلام دوست عزیز!
جهان رو بصورت علمی ببین!
لینکم کن تا بلینکمت!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 16:38

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

[ بدون نام ] جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 16:39 http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

محمد علی کاظمی جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 17:36 http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام
خوش به حالتون ُ از طرف ما هم نائب الزیاره باشید .
این پیشرفت علم رو که می بینم َ هیچچیز رو دور از ذهن نمی بینم .
موفق و شاد باشید.

تزی شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:50

سلام خانوم
وبلاگ بسیار زیبایی داری خانوم
منو ببخشید خانوم

فوتبالست ها شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:53

وااااااااااای گاهی خیلی دوست دارم زمان به عقب بر میگشت.ولی جدیدا بیخیال شدم

سوباسا شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:54

هر تارو بچه ها خسته شدن ....بکشید جلووووووووووو

سوبا شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:55

هی تارو!تارو میساکی رو که یادته؟

[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:56

یا در این غم که مرا هردم هست همدم خود نفسی داشتمی

سمیه شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:57

مدیونی!

فتانه شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 15:57

الااااااااااااااااااااهه!

رهروی خواب آلوده شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 16:00 http://taraavosh.blogsky.com

وبلاگت خوشکله ...به منم سر بزنین..

هوشنگ شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 16:00

منو دعا کن جون اسکیپی

آچیچا شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 16:01

نمیدونم چرا همیشه تو زندگیم میلنگم...

منوچ شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 16:02

آچیچا خیلی میلنگه

نرگس جون شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 17:17

نرگس جونو که یادته؟

تزار شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 17:19

ایشالا ستاره ی آسمون قلبت هیچ وقت تنها نباشه امید زندگیم

سین سلم شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 21:26

عاموووو هنوز که معلوم نیس!!معلومه؟؟به هر حال رفتی دعامون کن!می فهمی؟

امام رضاعزیز دل ایرانی ها!از هر دین و مذهب!!ولی نعمت ما ایرانی ها!!
برکت ایران نگین درخشان انگشتری ایران !منو هم بخواهید!

ال دعا!

جاله شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 23:55

زندگی بی تو محاله

نگاااااااااار یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 00:11 http://baraho0ot.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااای چه سعااااااادتی
.
.
.

دیدی فرشته خانوووووووووووم؟؟؟
می بینی خدا چقدر دووووووووست داره؟
دیدی امام رضا طلبیدت؟
.
.
.
.
.
ایناااااااااا همش سعاادته هاااااااااا
میدونی که ؟

نگاااااااااار یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 00:20 http://baraho0ot.blogfa.com

دیگه دخمل خووووووووووبی باشی هاااااااااا
.
.
.
.
.
خداااااااااااا صداتو شنییییییییییید

یادته فرصت میخواااااااااااااستی ؟؟
اینم فرصت
یااااا علی
.
.
.
.
.
.
.
التماااااااااااس دعا فرشته خانووووووم

رهرو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 10:45 http://taraavosh.blogsky.com

قرآن میگه هیچیو نگو فردا انجام میدم مگر اینکه بگی ان شاءالله....حالا اگه نشد بری چی؟پستت حروم میشه

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 14:59

تزی جان مرسی که سر زدی.......هرچند که حدس می زنم کی هستی...

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 15:01

فوتبالیست ها

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 15:06

سویاسا سویا سمیه خانوم......
همگی مرسی که سر زدین....

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 15:08

فتانه.....
هوشنگ
آچیچاااااااااااااا
منوچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ =)) =)) =))
تزار
و نرگس جوووووووووون

جبران می کنم والااااااااااا

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 15:11

سین سلمیییییییییییییییی
مگه تو نمیای؟!؟!!!!!!!!!!!
چرا داد می زنی؟!؟!

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 15:15

مرسی نگااااااااااااار
اوهوم.....
رااااااااست میگی.......
ما بنده هاش نمی فهمیم...
اگه می فهمیدیم چقد خدا دوستمون داره درجا می مردیم.....

سنیور زورو یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 15:33

جنااااااااب راهروووووووووووووو
تو هم از همون حسوداییییییییییی
میریم خوبشم میریمممم

miss zorro دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 01:02 http://www.noraskyflowers.blogfa.com

من دارم متوجه یه حقیقت تلخ میشم! بابای من یعنی زورو یه زن دیگه هم داشته! و شما دختر همسر دوم پدرم هستید! آیا آماده ی گیس و گیس کشی هستید؟؟

miss zorro دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:16 http://www.noraskyflowers.blogfa.com

حالا بدهکار هم شدیم؟؟؟؟ همونطور که کل دنیا می دونن من دختر اول بابا جون زورو هستم! من نمی تونم باور کنم بابا جون زورو یه زن دیگه گرفته!! یکی کت منو بگیره...ولم کنید که حالشو جا بیارم!!! ولم کنید!!
وقتی شما برای خودتون توی کهکشان راه شیری میگشتید من داشتم بدهی باباجون زورو رو پرداخت می کردم!!! کجای کاری؟؟؟؟؟
ای بابا...ولم کنید دیگه...!!!
من نمی تونم از این شکلک ها استفاده کنم!! چرا؟؟!! (ایکون بسیار غمگین!!)

سین سلم دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 15:31

بطلبن میام!
بذار عکس تو رو هم بذارم
اینم عکس همچه


میگم این آلبومواز کجا آوردی عکس همه توشه؟

رهروی خواب آلوده دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 16:11 http://taraavosh.blogsky.com

به روزم!
عامو چقد نظر داری!

زخمی ترین فریاد دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 09:51 http://zakhmeaseman.persianblog.ir

سلام. خیلی زیبا بود . آفرین.
منکه خیلی خوشحال شدم.
ممنونم.
با علی تا علی یا علی

سمینه دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 16:34

ایول
مشهد اونم تو ماه رمضون!

منم می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

جاتون واقعا خاااالی بود...... :(

آسمون پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 11:20 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

سلاممممممممممم زیارتت قبول .اتفاقا چند وقت پیشا وقتی حاج مهدی مختاری تو مداحی گفت: نمیدونم تاحالا ماه رمضون مشهد بودی یا نه یه لحظه کلی دلم پر کشید .....قبول باشه .اینا رو ولشون کن روزه نگرفتی که نگرفتی نه کار مکروه کردی نه حروم ....ایشالله روزی هر ساله ات .
راستی ای نظریه پردازه احتمالا یه هما خانومی الان داره که سنش بهش نمیخوره دوست داره بره اینده واسه همین اینا رو سر هم کرده .
شما خودتو ناراحت نکن

من تو عمر 19 ساله ام یه بار هم اینقد تو مشهد حال نکردمممممم
پیش امام رضا باشی و احیا بگیری....بعلی بن موسی هات رو رو به گنبد طلا بگی واقعا محشر بوووووووود
جات هم خیلی خالی بووووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد