هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

مکن منع من بیدل ز بسیار آمدن سویت . . .

                     

جمعه 20 شهریور ساعت 16 بعد از ظهر -خیابان امام رضا(ع) 

سوار تاکسی می شوم ، مسیرم : "حرم....! " 

فلکه ی آب پیاده می شوم! گنبد طلایی را می بینم ! 

خون در سرم جمع می شود ! هنوز باورم نمی شود! بعد از یکسااال...... 

در عرض یک دقیقه تپش قلب می گیرم! سرم داغ می شود! باورم نمی شود! 

کم کم به  ورودی حرم نزدیک می شوم! گیج و منگم! 

از ورودی حرم وارد می شوم! سرم را به زیر انداختم! 

شروع می کنم به اذن دخول خواندن :
" اللهم انّی وقفتُ ..... "  چشمم را از روی کلمات برمی گردانم ، سرم را به زیر می اندازم! 

خجالت می کشم ! باور نمی کنم ! اصلا اختیارم دست خودم نیست!  

نمی دانم چرا عینک آفتابی ام را در نمی آورم! از زیر عینک اشکهایم روی گونه هایم جاری می شود!  

حس بی قراری ، شرم ! ناباوری..... 

همش با خودم می گویم پارسال کجا و امسال کجا ؟! 

سعی خودم را می کنم ، دوباره شروع می کنم : 

"اللهم انّی وقفتُ ..... "  . . . باور کنید نمی شود! 

 shame.gif

خجالت زده ام!  

نفسم در سینه حبس شده است! 

فکر نکنم کسی  یک اذن دخول را اینقدر کش بدهد!  

ولی من اذن دخول نمی خواندم!  

نمی توانستم. . .

بر تمام احساساتم غلبه کردم و خجالت را کنار گذاشتم! 

بالاخره اجازه ورود گرفتم!  

bliss.gif

حالا ویزا داده اند تا پایم را جایی بگذارم که رویای شارپ و همیشگی ام در عرض این یکسال بود که واقعا چقدر دیر گذشت ت ت ت !!  

من در صحن بزرگ جامع رضوی 

جوراب نو ام را پوشیده ام ! کفشهایم را در آوردم! دلم نمی آید بهشت به این زیبایی در تصویر ذهنم کثیف شود! 

عذاب وجدان دارم که جورابم خاکی شود! 

ولی حال می کنم :" پاهایم دارد تبرک می شود! " 

اصلا سرامیک ها سفت نیست! خیلی راحتم ! 

ساعت 16:25 ورودی صحن آزادی 

بعضی ها به گنبد سلام می کنند! مثل عادت همیشگی خودم! 

السلام علیک یا .... 

گونه هایم خیس می شود ! اشک شوق است! باورم نمی شود ....

بازتاب طلایی نور آفتاب از گلدسته ها چشمم را اذیت می کند! 

به سمت ایوان طلا می روم!  

عینکم را در می آورم: چقدر همه چیز زیباست! 

از ورودی ایوان طلا ضریح را می بینم! نیروی جاذبه ی ضریح مرا به سمت خودش می کشد! 

قدمهایم سست شده است!  

هیچوقت زندگی را به این زیبایی ندیده بودم!

 تمام مدت همه ی عهدهای شکسته ام جلوی چشمانم رژه می روند! 

بی اختیار به جلو می روم! چقدر خلوت است! باورت می شود ؟! 

در فاصله 2 متری ضریح هستم!  wow.gif

السلام علیک یا .... 

به بالای سرم نگاه می کنم! زیر گنبد طلا ایستاده ام!   

  

من امروز بوی بهشت را استشمام کردم!   

آفتاب کم کم غروب می کند! چه روز دلگیری . . . روز شهادت امام علی(ع) !  2.gif  

22 شهریور -نیمه شب - صحن جامع رضوی - مراسم احیا شب قدر- زیباترین صحنه زندگی ام!  

قرآن به سر! هنگام سوگند دادن به امام رضا! رو به گنبد طلا ! 

10 مرتبه بعلی بن موسی   

خورشید من به ذره ی خاکی نظاره کن 

دنیای بی فروغ مرا پرستاره کن 

سوگند می دهم به جگر گوشه ات جواد  

پرونده ی گناه مرا پاره پاره کن  

امشب شبی بود که دهی رو سپیدیم 

امیدوار لطف تو در نا امیدیم 

یاران مرا جواب و تو کردی مرا قبول 

مردم مرا فروخته و تو خریدی ام 

می خواستی اگر که نگیری تو دست من 

امشب چرا به صحن سرایت کشیدی ام ؟!  

نادیده گیر در شب قدر و شب علی 

هرچند در گناه دوصد بار دیدی ام! 

از آستان لطف رضایم جدا مکن 

یارب ! چو بر محبت او آفریدی ام 

2۷ شهریور -ساعت یک بعدازظهر 

خداحافظ امام رضا.... sigh.gifدیگه اذن خروج هم نمی خواد! از خداته برم بیرون!! 4.gif  

مکن منع من بیدل ز بسیار آمدن سویت  

که صدبار آرزویت دارم و یک بار می آیم! 

sigh.gif

نظرات 66 + ارسال نظر
سید محمد انجوی نژاد جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 18:35

سلام . قبول باشه . ایولله . خیلی خوب وصف کردین . یا علی

قبول الله.....
نظر لطفتونه.....
ممنون که سر زدید......

مشکات128 جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:41

منم مى خواممممممممممممم
راستى زیارت قبول

قبول الله!!.........................

یاس سپید شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 00:19 http://www.darferagheyar.blogfa.com/

سلام.مرسی که خبرم کردی

شب بیست و یکم که مراسم احیا زود تموم شد تونستم از طریق تی وی احیای حرم رو هم ببینیم....خیلیییییییی خوش بود..خوش به سعادت شما که اون موقع اونجا بودین

با خوندن پستت حالی که تو حرم داشتم برام تداعی شد و اشکام در اومد

انشالله میلاد آقا تو حرم ببینمتون

التماس دعا

مرسی........
ایشالا با هم!
ممنونم که سر زدید....... :)

مرزی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 00:32

bavaret mishe daram gerye mikonam ba khoondane webloget.ashkamo dar avordi dokhtar.to che ehsasate ghashangi dari,mimiram barat,baraye to o oon ehsasateto oon kasi ke doosesh dari,midooni kie,emam reza ro migam
be har hal ziyaratet ghabool

سلام مرضی ...... :(
قربونت برم......مرسی.....
اشکت در میاد چون قلبت پاکه....چون اهل دلی....
چون امام رضا خیلی دوستت داره
نمی دونی چقد خوشحال شدم که بهم سر زدی...

محمودی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 00:42 http://www.navayeashena.iranblog.com

با سلام اگر از بازدید کم وبلاگ خود رنج میبرید...به وب ما بیایید
ما میتوانیم به شما در هرچه بهتر کردن و پربازدید تر کردن وب شما کمک کنیم ...برای این کار لازم است شما وب مارا با نام بزرگترین مرجع سرگرمی ایران لینک کنید سپس به وب ما بیایید
و در بخش نظرات به ما خبر دهید وبعد از چند روز مشاهده خواهید کرد که چه روند رو رشدی در وب خود خواهید دید ...
منتظرتان هستیم...محمودی

خیلی که رنج نمی بریم... :))
ولی باشه امتحانش مجانیه..... :D

نحل شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 05:04 http://nahl62.parsiblog.com

سلام!
بدجوری با دلمون بازی کردی!
ماه مبارک داره تموم میشه(گریه)خیلی دعام کن!
راستی از اون نوشته هایی بود که به درد نشریه ها می خوره :دی

یه مدیونه امام رضا شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 08:59 http://3030.blogfa.com

سلام
خوشا به سعادتتون.....
کلا هواییم کردیا..........

سنیور زورو شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 11:25

سلااام نحل جووون ...
قربون مرامت....راست میگی؟!
مرسی
منم کلی دلمممم گرفته....
خیلی زود ماه رمضون تموووووووو شددددددددد

محمودی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 12:56 http://www.navayeashena.iranblog.com

شما نیز لینک شدید......
با تشکر از شما...
بازم سر بزن...

رجال صادق شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 13:14 http://nahb.blogfa.com

بسیار زیبا بود..البته امام رضا ع هیچ وقت وقتی ما داریم از حرمشون می ریم خوشال نمی شن...شایدم بشن.. بستگی داره خودمون چطوری باشیم با هاشون...یه بار یه نفر به یکی ار معصومین که یادم نیست کدومشون

رضیه شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 15:57

اینطوری که معلومه هر کس پستتو خونده حالش همونی شده که تو اونجا تجربه کردی منم گریه کردم و هر چی خواستم جلوشو بگیرم نتونستم و این یا به خاطر زیبایی وصف نشدنی نوشته توئه یا نظر خاص ونازنین صاحب نظر این نوشته اباالحسن علی ابن موسی الرضا که اولی هم نتیجه دومیه به هر صورت یه چیزی رو خوب میدونم امام رضای مهربون با اون توجه شون در ?? شهریور ساعت ?? روز جمعه فقط به یک نفر التفات نفرمودن بلکه به همه کسانی که این مطلبو خوندن نظز فرمودن فقط با یه فاصله زمانی امام رضان دیگه با یه نگاه به یه جا و یه زمان میتونن لطفشونو شامل حال چند جا وچند زمان بفرمان.

رضیه شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 16:04

اینطوری که معلومه هر کس پستتو خونده حالش همونی شده که تو اونجا تجربه کردی منم گریه کردم و هر چی خواستم جلوشو بگیرم نتونستم و این یا به خاطر زیبایی وصف نشدنی نوشته توئه یا نظر خاص ونازنین صاحب نظر این نوشته اباالحسن علی ابن موسی الرضا که اولی هم نتیجه دومیه به هر صورت یه چیزی رو خوب میدونم امام رضای مهربون با اون توجه شون در ۲۰شهریور ساعت ۱۶روز جمعه فقط به یک نفر التفات نفرمودن بلکه به همه کسانی که این مطلبو خوندن نظز فرمودن فقط با یه فاصله زمانی امام رضان دیگه با یه نگاه به یه جا و یه زمان میتونن لطفشونو شامل حال چند جا وچند زمان بفرمان.

وای چقد آروممم شدم با چیزایی که گفتی......
:)
یوهووووووووو
مرسی
ایشالا روزی شما.................

کفش شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:42 http://www.shoe.parsiblog.com

سلام
جای ما خالی!
نقطه

سین شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 20:39

کشته آیکناتم می فهمی؟؟
عاشق ای آیکن شدم می فهمی؟
دعوام میاد می فهمی؟
الکی گفتم می فهمی؟


دوست دارم می فهمی؟
راسی تو حرم دیدمت می فهمی؟

خدا حافظ می فهمی؟؟

چرا میزنی؟!!؟!!؟
تو کدوم حرم دیدیم؟؟؟؟ :))
چقد عصبانی هستی.............. :))

س شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 20:40


عاششششششششششششششقشششششششششم!
(ش رو درست تلفظ کن)


امام رضا رو گفتم!

محمد علی کاظمی یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 03:48 http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام
عید سعید فطر را خدمتتان تبریک عرض می کنم .
خوش به سعادتتان که به زیارت آن امام بزرگوار نائل شدید .
انشاءالله روزی هرسالتون باشه .
متن بسیار مختصر و درعین حال غنیی رو نوشته بودید , بهتون تبریک می گم .
موفق و شاد باشید

سلام...خیلی ممنونم...

آسمون یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 16:48 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

سلام
زیارت قبول .............خوب دل سوزوندی .....
وای مشهد .....شب قدر ...قران به سر ....تو بغل امام رضا ......
بهشت نقد .....
روزی هر ساله ات ابجی گله ایکون قلب و بوس و بغل

جا مانده دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 02:58 http://ja-mande.persianblog.ir

در آن چاهی که مولا سر فرو کرد
یقینا گو ش ما را جستجو کرد
.
.
.
یا علی مددی . . .

رهرروی خواب آلوده سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 14:56 http://taraavosh.blogsky.com/

مدیونمی

همان سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 14:57

عالی بود....دلم خواست منم به روز کنم ولی انگار لیاقتشو ندارم!!!

ملا نقطه ای سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:00

این چه پستیه؟!صحن جامع رضوی رو نوشتی صحن جامع زضوی....بی تربیت....همینجوری به مقدسات توهین میکنی دیگه.....
۲۲ شهریور ...صحن جامع ززززززززضوی.....بی تربیت..

رهپوی علم ودانش سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:01

تو فیزکت خوبه!!!

برادر خانم ملا! سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:02

۲۷ شهریور ۲ اش انگلیسیه ۷ اش فارسیه...
شوخیم حدی داره شوخیم حدی دارهههههههه....

رهروی خواب آلوده سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:05

لینکم نکردی
ازت نمیگذرم...
حلالت نمیکنم
حیفه وقتایی که گذاشتم اومدم وبلاگ قشنگتو دیدم
این همه بی مهری چرا؟
چرا نمیفهمی....من .....من .....من ....به شما......ع ل ا ق ه دا رم....

جاری خواهرخانم عمه جان سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:08

۲۶ شهریور بود نه ۲۷.... دیگه شورش رو در آوردی... این همه دروغ و افترا...تشتت در افکار عمومی....واقعا چرا؟؟؟؟؟به کجا میخوایم بریم؟؟؟؟

علی عمه جان سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:09

بوی گل سوسن و یاسمن آید....
خوب آمد زود آمد
خوب آمد زود آمد
خوب آمد زود آمد
(واحد)

:)) :)) :)) خیلی باحالی کلی خندیدمم از این

اصغر مفو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:10

:دی....الکی...منم اعلام موجودیت کردم
جون ما تایید کنی ها...همه که مودب نیستن مث شما....

خودت میدونی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:17 http://taraavosh.blogsky.com/

بالای سایه ی ابر منو لینک میکنی وگرنه دیگه خدایی... نه من نه تو!

لا اله الا الله....

گریز از مرکز سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:17

خودت میدونی عزیزی همینه که میگریزی

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:03

راهرو خوب واردیااااا

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:07

همان لیاقت نداری خوب واقعا چرااااا آخه منتظری ؟!؟!

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:10

ملا نقطه ای ترمز بریدی؟!؟
با این وجود باشه بابا درستش می کنم حالا ....

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:28

علی عمع جااااااان
=)))))))) =)) =)) =))

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:29

گریز از مرکزززززززززززززز

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:32

رهپووووی علم و دانش
اصغر
جاری :)) :)) :)) :))
همگی ممنونم که سر زدین.....

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:33

ملا نقطه ای و
برادر خانم ملا ممنون که سر زدید......

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:57

خوب آمد زود آمد...همه با همممم

سنیور زورو سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:57

خودت میدونی

درب و داغون سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:59

آمدم قبر تو بوسیدم و رفتم
به امیدی که شب اول قبرم تو به دیدار من آیی

تزی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 22:59

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم...

بوق بوقلمون پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 09:38

بوقلمونتم به مولا

محمد علی کاظمی پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 18:11 http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام
حالتون چطوره ، خوبید ؟
چرا به روز نمی کنید ؟
موفق و شاد باشید .

س پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 20:46

سلام میگم می خوام تم برای صبور دانلود کنم بلد نیسم چی جوری؟زود جواب بده تا فردا اینا.تم سنی اریکسون .هرکار کردم شیعه نشد!

حس غریب جمعه 3 مهر 1388 ساعت 01:20 http://www.saam1369.blogfa.com/

@};-

سنیور زورو شنبه 4 مهر 1388 ساعت 09:18

سلام سعیده بزن تو گوگل تم سونی اریکسون میاد

مهاجر یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 13:07 http://daftarche-yaddasht.blogfa.com

سلام.خوبی؟قبول باشه.چه خوشگل نوشتی

فتانه دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 09:51

هانیه سمیه علی ....

عزرائیل(فامیلای ملا) دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 10:09

درستش نکردیا.......
مهلتت داره تموم میشه!
وقت کمه....

وبلاگ نویس محترم
با سلام
به اطلاع میرساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح تا 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه به ویژه سالن پایگاههای اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

کفتر شنبه 11 مهر 1388 ساعت 14:03

ورداشتم نمی دونم چی کار کنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد