هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

تنها معشوق!

 انسان از نسیان می آید یعنی فراموشکار... 

خدایا نگذار نعمت های بیکرانت را فراموش کنم .نگذار از شکر گزاری آنها غافل شوم.... 

خدایا تو را به خاطر همه ی چیزهایی که به من ندادی-از روی مصلحت- و به من دادی -از روی مهربانی و لطفت- شکر می کنم.... 

چقدر تو مهربانی ، چقدر هوای بنده هایت را داری ، چقدر بنده هایت فراموشکارند.... 

چقدر عشق است به تو فکر کردن.... 

تنها معشوقی که همیشه تو را بیشتر از خودت دوست دارد ...girl_in_love.gif

تنها معشوقی که اگر یک لحظه فراموشش کنی باز به یادت هست ... swear1.gif

تنها معشوقی که دوستت دارمش دوستت دارمِ واقعی است ... inlove2.gif

تنها معشوقی که قولهایش قول است...

تنها معشوقی که همیشه منتظر صدایت است ... 15.gif

تنها معشوقی که همیشه در دسترس است ... 100.gif

تنها معشوقی که اگر همه ی شهر خواب باشند بیدار است... 165fs373950.gif

تنها معشوقی که این همه خاطرخواه دارد.... grouphug.gif

تنها معشوقی که این همه پولدار است و مالک همه چیز است...291.gif

تنها معشوقی که یک درصد هم بخیل نیست....  

تنها معشوقی که اینقدر دست و دلباز است ...109.gif

تنها معشوقی که هیچوقت به "دوستت دارمِ" بنده اش شک نمی کند ( حتی اگر دروغ باشد) 

تنها معشوقی که من دارم عاشقش می شوم.... 

 

سلااااام این مقدمه ای بود برای این شعری که خودم گفتم .... 

یه روز دلم گرفته بود...دست به قلم شدم دیدم دارم شعر میگم 17.gif 

 

دیر اومدی مسافر 

دلم رنگ غروبه 

چشمای خیس و ابریم 

خسته و بی فروغه 

دیراومدی عزیزم 

من از همه بریدم 

میون این آدما 

عاشقی رو ندیدم 

منم روزای اول  

غروب دلم می گرفت 

اما حالا فهمیدم 

می شد چه آسون گرفت 

رو این زمین خاکی 

 عشقا کوتاه و زشته 

هرکی دلش اسیرشد 

قصه رو بد نوشته

نظرات 13 + ارسال نظر
سین سلم چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 14:53

عاموووووووووووووووووووو خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بووووووووووووووووووووود!!

روز به روز شکوفا تر میشی!

ای عبارتو رو خیلی پسندیدم!:
تنها معشوقی که هیچوقت به "دوستت دارمِ" بنده اش شک نمی کند ( حتی اگر دروغ باشد)

ما سایت دانشگامون خیلی قرازه و صفی هست!برعکس دانشگاه شیراز.فرز کن ۱۴-۱۵ سیستمه که ۶تاش درسته!!اونم ترم ۳ی های ارشد پرتمتراق نشسن نمیشه حتی نگای مونیترشون کنی!!
منم سال دیگه میشم مث اونا(ان شاالله)

احسان چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 15:11 http://zionist.blogsky.com

تصاویر فوری فوری ...حفاریهای زیر مسجدالاقصی را اینجا ببینید

محمد علی کاظمی چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 18:14 http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام مهربان
چه عجبی به روز شدید ، خوبه که آدم از این قفس خاکی دلش کنده بشه و آسمانی بشه .
خوش انصاف ، چرا می گید عشق ، این علایق خاکی که عشق نیست ، اینا علاقه وافره و بس .
محتاج دعای شما بزرگوارم
موفق و شاد باشید

الهه ای از شرق پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 14:47 http://elaheiesharghi.blogfa.com/

سلام سلام
خیلی قشنگ بود.....
بسی استفاده ها کردم سنیور......
بازم خواهم آمد
البته اگه بازم خبرم کنی.........

شخص شخیص مستوفی جمعه 24 مهر 1388 ساعت 16:46

به به ... خانوم شاعر هم بودن و ما نمیدونستیم پس ...
اون " انسان ها فراموش کارند" رو خوب اومدی ... خیلی زود ارزش هاشون یادشون میره و گاهی به نفرت تبدیل میشه(مثل خودت)... javascript:void(0);
ولی با اون چند بیت آخر شعرت_ علی رغم اینکه ریتم زیبایی داشت_ اصلا حال نکردم ... شاید چون نظر من یه چیز دیگه ست ...
من هنوزم به همه ی انسان ها عشق میورزم و از ته دل دوستشون دارم ... همون انسان های فراموشکار رو میگم ...!!
به قول شاعر که میگه:
در ازل پرتوی حسنت به تجلی دم زد .... عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد
دیگران قرعه ی قسمت همه بر عشق زدند .... دل غمدیده ی ما بود که هم بر غم زد

رهرو شنبه 25 مهر 1388 ساعت 16:43 http://taraavosh.blogsky.com/

بابا شاعر....

ملا به سین سلمی شنبه 25 مهر 1388 ساعت 16:45

سین سلم جان فرض نه فرز...
اون فرز همونه که میگه من ورزشکار نیستم ولی تو کارام خیلی فرزم....


هموتون دارید با آبروی نظام بازی میکنین با این مدل نوشتنتون.....

شوخیم حدی داره حدی داره...

رهرو شنبه 25 مهر 1388 ساعت 16:46 http://taraavosh.blogsky.com/

متن اولشم مال خودت بود؟خیلی قشنگ بود...

نه مال عمه ام بوود...خب معلومه مال خودم ...دل نوشته هاااامه

من دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 16:36 http://taraavosh.blogsky.com/

بیو!

حمیده سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 15:30

زره جون خودت برای پست آخریم بیا نظر بده.این نظرو هم تایید نکن که آبروم میره!الکی!
ولی نظرم رو خذف کن برو تو مال من نظر بده.و در مورد متنو هم حتما باشه.دستت درد نکنه.
پاک کنی این رو ها.

آسمون سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 17:12 http://faryyad313.persianblog.ir/

سلام............چه شعر قشنگی بابا حافظظظظظظظظظظظظظ.....
مخصوصا 4 مصراع اخرش
....
این زبونایی هم که برا خدا ریخته بودی خیلی زیبا بود چیزیای که همه مون میدونیم و یادمون میره .
چاکر ابجی زوروی گل

راه شیری یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 22:12 http://taksireaftab.blogfa.com

سلام. اسممون شبیه هم بود. اومدم

حمیىه چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:46

خیلی نامرىی مطه نطفتم تاییى نکن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد