هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

ببارید چو بـــ ـاران

شب آرام... 

دل آرام........ 

دلارام گذر کرد ، 

چه آرام .... !

چه لرزان  . . .

عبور نسیم از میان درختان . . . 

چه نالان دل من...  

ببارید

ببارید چو باران . . . 

چو باران............................ . .        .            .                          .  

        

ببار بر کویر ترک خورده ی قلبم.... 

ببار دلم را بهار کن ...

ببار که تا انتهای آسمان ، پُر از هوای ابریم......

ببار که خسته ام... 

ببار که چشمان خشکم ،دلتنگ باریدن هستند...  

ببار که از باریدنت من هم بارانی میشوم.... 

                                                                       

                                                

                          

                                                      

                                                         

نظرات 17 + ارسال نظر
رهرو جمعه 29 آبان 1388 ساعت 12:59 http://taraavosh.blogsky.com

عاااااااااااااااااااااااااااااااالی بود .....خیلی شعرت قشنگ بود

نیسان جمعه 29 آبان 1388 ساعت 13:01

به دلم نشست

عشقت شنبه 30 آبان 1388 ساعت 12:46

عشقم مثل همیشه معرکه ای........هم خودت هم شعرات

سیاهی کیستی؟؟؟؟؟؟

.... شنبه 30 آبان 1388 ساعت 13:39

قالبتم خیلی قشنگه

sss شنبه 30 آبان 1388 ساعت 14:03

سلام خیلی قشنگ بود خال جان!!

محمد علی کاظمی یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 18:32 http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام مهربان
شعر زیبایی بود ، معلومه که تو دلتون غوغایی به پاست .
امیدوارم درهمه حال هوای دلتان سرسبز و باطراوت باشه .
موفق و شاد باشید

حمیده دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 13:16

جاله میخوام قالبم عوض کنم.برس به دادم!

رهرو دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 13:17

بازم نظرات زیباتونو خوندم و باز مشعوف شدم وباز ....آه

آسمون سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 18:50 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

سلام ....
ای ول .....دوس داشتم .....
شعرتو میگم
قالبتو هم !
موزیکتو هم .....
خودتو هممممممممممممممممممم
قاشقتمممممممممممممم

فرشتههههههههههههههه چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 15:37

عالی بود زهرههههههههههههههه جونم

یه شکلک درس درمون نداری ها

سمینه یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 12:10

مثه همیشه ساده و قشنگ و پر احساس مینویسی!
میس یو!


سلام سمینه خانم منم خیلی دلم براتون تنگ شده...شما همیشه به من لطف داشتین و دارین....
میس یو توووووووووووووووووووووووووو......

س یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 15:02

سلام من اومدم آخی!چه چیای بکری پیدا می کنی!دمت آلو هزار ویکی شفتالو
شنیدم دنده عقب با مداح اهل بیت تصادف کردی!!خیلی خنده دار و ناراحت کننده بود.در واقع وحشتناک و مضحک!

به روزم

زهرا دوشنبه 9 آذر 1388 ساعت 20:30

سلام. ای همه تا یه نظری معلوم نبود مال کیه متههمم کردی حالو دیگه گفتم منم بیام بینویسسم.
تلم بری ۴ تامون تو گدر تنگ شده، ها؟
ایکونارو خوب بلد نیسم یعنی چی ولی بری قشنگی بد نی!
دارم میرم پیش اقا امام حسین علیه السلام. بری اولین بار تو عمر پر از گناه و نمک به حرومیم ختم به شهادت بفرما!!!!!!!
خدافظ

یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود رقم مهر تو بر چهره ی ما پیدا بود

من؟ سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 15:38 http://taraavosh.blogsky.com/

به روزم!

میدونم منتظری من به روز شم بیای حرفامو....حرفایی که گوش تو فقط برای شنیدنش بسه بخونیییییییییییییییییی

م.ز سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 22:34 http://m-z-s.blogfa.com

آدما آسمونو می خوان چی کار...؟
کاش می شد سهم پرندن ها باشه
کاش می شد تو هیچ دلی غم نباشه
دل مردم خونه خدا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد