هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

شعری از خودم برای بیحرمتی جسورانه ظهر روز عاشورا

 میگن وقتی آدم از چیزی خیلی ناراحت میشه حس شاعریش گل می کنه....منم بعد از جریان حرمت شکنی عاشورای حسینی بوسیله آشوبگرایی که فقط ظاهرشون مثل آدم بود امروز دست به قلم شدم دیدم دارم شعر میگم:17.gif 

منو ببخش که بی خبر شریک غصه هات شدم   

منو ببخش که روزِ تو شاهد کربلات شدم 

منو ببخش که دیدم و به اسم تو لگد زدن 

ببخش که دستم خالی بود بی خبرا پاتک زدن 

منو ببخش دیر شنیدم نقشه ی اون دزدا چی بود؟! 

منو ببخش دیر رسیدم تو کربلات جام خالی بود 

منو ببخش که ادعا دارم همیشه یارتم 

تو مجلست می نالم و می گم عاشق زارتم 

منو ببخش نفهمیدم باید یه کاری بکنم 

نفهمیدم کی و کجا عشقمو ثابت بکنم ...؟!

اونایی که تو عمرشون اسمتو نشنیـــــده بودن 

حالا ببین چه همصدا عشقتو تحقیر می کنن؟؟ 

بی وطنا نارو زدن به دین و اندیشه ی ما 

فقط به این فکر می کنم:"عجب جسارتی(!) ‌خدااااا...."13.gif

منو ببخش که دشمنت اینجوری بی حرمتی کرد 2.gif 

ذات پیلیدش هرجا بود روز تو بی عفتی کرد 

امام حسین خیلی بزرگ و مغز دشمن یه نخود 

یه روز می آد که دیر شده ، روزی که می پیچی به خود....   

 

تصاویری تاسف بار از سایت http://saharnews.ir/view-9360.html :   

 

 

تصاویر بی‌حرمتی یزیدیان‌سبز به روز عاشورا 

 و عدو لمن عاداکم ، و عدو لمن عاداکم ، و عدو لمن عاداکم ،  ...

 46.gif

 تصاویر بی‌حرمتی یزیدیان‌سبز به روز عاشورا

 

*اگر برای نشریه چیزی خواستید استفاده کنید برای خودم آدرسش رو ایمیل کنید تا خودم هم بخونم**15.gif

نظرات 30 + ارسال نظر
رهرو خودرو سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 17:29

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

کفبر شدم......

حرفت رو زدی دیگه... تو رادیو معارف خوندم پخش شد :-S

مریم حیدرزاده سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 17:31

جاله جونم جاله جون اون یکی که اومدش مادر مادر من بودش

کارشناس سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 17:32

به این سبک شعر گفتن ترانه میگن و طرفدارای خودشو داره....

خیلی شیرین و دلنشین سرودی

زهرا سادات پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 16:48

دستت درد نکنه خیلی خوب بود.
بی قضا باشی!

محمد علی کاظمی پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 16:51 http://montazereghaem313.blogfa.com

سلام خواهرم
به همه ما سخت گذشت و باید به ت و بیشتر از همه ما سخت گذشته باشه و از این شعر هم پیدا بود که چه آشوبی تو دلته ، هرچی باشه تو به قول خودت سید دو آتیشه هستی .
اما اونا یه تعداد انگشت شمار بودن که بی حرمتی کردن و این کارا رو کردن و همه می شناسنشون و می دونن از کجا خط می گیرن .
ما باید بیش از پیش با هم متحد و یک زبان شیم .
موفق و شاد باشید

سید ملنگ علوی(سایه) پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 17:33 http://sayeye-abr.blogfa.com

ووووی عکسا چه قشنگ بود!!!؟متنت که نگو !شعرو که بدتر!!همش خیلی قشنگ بود!بیو هر جمعه زنگ بزنیم رادیو معارف یه شعری بخونیم.چه مال خودمون چه مال دیگرون!

پایه ای به مولا؟استغفرالله

فرشته پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 19:05 http://4GOD-61.BLOGFA.COM

من موافق نیسم زهره

یعنی فقط یه طرفه به قاضی رفتن اصلا درست نیس

حرفای تلوزیون سند نیس

درسته کارشون اشتباه بود

ولی ادم کشتن و به کتک زدن اوون طرفیا هم درست نیس


من فقط امام زمانمو میخواممممممممممممممممم

حرف ها هیچکدوم سند نیستن.ببین عقلت چی میگه؟من از شدت ناراحتی این شعر رو گفتم.تو هیچ خط مشی سیاسی هم نیستم.آخه با چیش موافق نیستی؟فک کن روز فوت پدربزرگت خاله ات اینا بیان خونتون گله کنن سروصدا کنن اصلاجاش هست؟
راستی اومدیم و تا موقعی که زنده بودیم امام زمان نیومد نمیشه که اینجوری ...

به روز کردم بیو نیگا کن!

آسمون شنبه 12 دی 1388 ساعت 09:58 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

سلام زوروووووووووو
تسلیت ....
خیلی قشنگ شعر گفته بودی....
فکر کن داشتم شعرو میخوندم داشتم فکر میکردم اگه بدیم یکی از برادرای رپرمون بخونه چه باحال میشه نه
اخه شعرش رپر پسنده نیس منم رپرررررررر
خواستی بگو تا جورش کنم
دوستت دارم کلییییییییییییییییییییی دلم برا قیافه ات تنگیده

سلام
جورش کن ببینم :دی خداییاااا
دلت برای ریخت من تنگ شده؟ مطمئنی؟ من قیافه ات خیلی کمرنگ یادمه وگرنه ما هم دل داریم
:ـ”

س یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 01:09

خیلی ملنگم گم گم
خیلی قشنگم گم گم

صدارت دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 17:45

واقعا چه شعر مسخره ای
اصلا شبیه شعر نبود, آبرو همه ی شاعرا رو با هم بردی
صرف نظر از آهنگ و ریتم شعرت, محتوای خیلی ساده لوحانه ای هم داره
خداوند به انسان عقل داده تا هر چیزی رو که شنید و یا حتی دید بدون اندیشیدن باور نکنه
اون تصاویر و حرفایی که توی رسانه ی ملی (!) زده شد همه ش سوء استفاده های تبلیغاتی واسه جریحه دار کردن احساسات دینی مردم بر علیه جریان مخالف دولت بود
که البته فقط افراد ساده لوح و ساده اندیشی مثل شما دوست عزیز این چرندیات رو باور میکنه
انسان های با شعور و فهم اول عقلشون رو به کار میندازن و بدون تفکر هیچ حرفی رو قبول نمیکنن
این همه تبلیغ شد توی صدا و سیما که جریان مخالف دست زدن و پایکوبی کردن روز عاشورا, جزء یه نفر که 3 ثانیه سر جمع دست زد ( که اینم بعید نیست از ایادی خودشون باشه) تصویر دیگه ای هم پخش شد ؟
وای به حال همه ی ما وقتی امام زمان ظهور میکنه

چه خشن
آقا مارو وارد سیاست نکنید عجب غلطی کردیما :دی
تو به من بگو روز عاشورا روز اعتراض کردن هست اصلا در کل؟؟؟
آره عزیز من من احساساتیم یه مقدار محض همین بهم برمیخوره روز شهادت جدم(!) یکی حتی صداش رو بالا ببره حالا پایکوبی هم به خاطرشما نه...

باد سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:43

رسانه ملی اینا رو نشون داد ...اون وریا چی نشون دادن؟

جناب صدارت شما ساده لوح نباش...گفته ام که سبزها قاطی پاتی ان.یه سریشون واقعا بی حرمتی کردن.نمیگم حتما اونایی بودن که به اصطلاح سبز واقعی ان....ولی این جریان بیحرمتی و اغتشاش رو همون سبزها پایه گذاری کردن...

سنیور جان شما هم ناراحت نباش که وارد سیاست بشی...چون سیاست ما ین دیانت ماست...

اتفاقا من هم وقتی گفتم مارو وارد سیاست نکنید یک آن یادم به این جمله شهید مدرس افتاد که سیاست ما عین دیانت ماست ولی بیشتر منظورم این بود من خط سیاسیم وسطه...دوست ندارم بدون مطالعه تعصبی روی فرد خاصی ویا حزب خاصی نشون بدم ...
ممنونم از نظرتون.

حسینی۳۲ سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:55

بی حرمتی رخ داده ولی همش به نظرم همین نبوده

احساسات شما کاملا قابل تحسینه و اصلا ساده لوحانه نیست....گیریم در اون روز معترضین محترمی هم وجود داشتند...وبه بهانه ظلم ستیزی هم بیرون اومده بودن...ولی واقعا می ارزید به خاطر اعتراض باعث حتی یک اپسیلون اهانت به اباعبدالله و عزادارا بشن؟
بر هیچ کس پوشیده نیست که عامل این بیحرمتی سبزها بودن چه گردن بگیرن چه نگیرن....چه موافق باشن چه نباشن...

دیده ایم که ضد انقلاب ها و ضد دین ها چه سوءاستفاده ای از این جنبش به اصطلاح سبز کرده اند...و سردمداران این جنبش خم به ابرو نیاورده اند و این اواخر بیانیه ای آن هم به زور و از ترس داده اند...مبادا طرفدارانشان را از دست بدهند

اللهم عجل لولیک الفرج

باد چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 15:04

وسط بودن وقتی حق و باطل مشخصه خیانته...

در عین حال تعصب نداشتن وااااقعا قابل نحسینه

نسیم چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 15:14

گه گاه که تو نتی به سایتای رجانیوز و....سایتای خبری یه سر بزن

اگه علاقه داری میتونه کمکت کنه...

از ای صدارتو زورم گرفته نه تو رو میشناسه نه شخصیت و خلقیاتت رو میدونه بعد ایطو میگه.....زورم گرفتهههههههه!

احمدی مودت چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 17:17

به اون خانم فرشته یه سخنی داشتم رسانه جمهوری اسلامی سند نیست رسانه بی بی سی و سی ان ان و العربیه و الجزیره سنده؟
رسانه هایی که دشمن اسلام و انقلاب اند سندند!

آمار نشون داده بیش از ۸۰ درصد مردم به رسانه ایران اعتماد دارن و میگن راست میگه.اگه حرفش سند نبود که روز ۴ شنبه تهران این هم ملیونی نمی ریختن بیرون!


ما هم امام زمان می خوایم و دعا میکنیم .اما نائب برحقشو کی در میابه؟آقا بصیرت داشته باشین.دشمن اسلام زیاده.کسی ازین خارجیا دلش به حال مردم مسلمون ایران نسوخته.این ضد دین ها ضد اسلام ها از کی تا حالا دلسوز ما شدن که اولا خبرشون راس باشه ثانیا حرفاشون برا ما دلگرمی باشه؟!

شعرتون هم پر از درد دل های صمیمانه بود.اجرتون با اباصالح و اباعبدالله(علهما السلام)

احمدی مودت چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 17:28

الان متوجه شدم صدارت هم شامل خطاب قبلی من میشه!والا شرم آوره چه طرز کامنت گذاشتنه؟!شما برید خدتونو اصلاح کنید!

من واقعا به خاطر جهل شما متاسفم شمایی که این جمله رونوشتی:(انسان های با شعور و فهم اول عقلشون رو به کار میندازن و بدون تفکر هیچ حرفی رو قبول نمیکنن)مصداق بارزش خودتون هستین جناب صدارت!
شما اگه قوه تفکر و تعقلت فعال بود این همه مغالطه توی یک کامنت نمی کردی!کاملا مشخص شد که شما انسان منطقی ای نیستید.

در ثانی شما اونقدر پرتید که هنوز اسم ضد دولت میارید!آقا ضد دولت سیخی چند؟؟ الان فقط انقلابی و ضد انقلابه! بین سبزها انسان های انقلابی حزبی که مومن هم هستند وجو دارند و این ها همون ضد دولت ها و اصلاح طلب ها هستن تصلاح طلب های خالص.اینها ضد انقلاب نیستن و هیچ وقت بعد اینکه حق معلوم شد تو تظاهرات های ضد قانونی شرکت نکردن.که در فامیل ما زیادند...

مطمئن باشید سبزهای روز عاشورا همه ضد انقلاب بلکه ضد دین بودند نه ضد دولت!حالا چه کسی ساده لوح است؟؟جناب سنیور یا شما؟؟

احمدی مودت چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 17:35

عرض پایانی بنده:
شما که با کوته فکری و سطحی نظری خود و عدم ذره ای ذوق و احساس این شعر پر شور و احساسات معنوی یک انسان در دفاع از مولا و سرورش تحقیر کردید مطمئنا مورد غضب مولا امام حسین(ع) واقع شده اید .چرا که اولا به شعری که برای ایشان بود اهانت کرده اید ثانیا شاید دل این سید رو رنجانده باشید!

البته من مطمئنم که آقای زورو روح بزرگتر ازین حرفها دارند.و وارسته تر از این حرفهاند که ناراحت شوند.ولی شما حتی ادب کامنت نوشتن ندارید.

جناب صدارت لطفا بی خود اسم امام زمان رو نبرید چرا که امام حسین ع هم امام ما یند و شما اهانت به ساحت ان امام را محکوم نکرده بلکه خود به داغداران این ماجرا اهانت کردید!چطور نام امامی را می برید در حالیکه حاضر هستید به امام دیگر اهانت شود و خود به طریقی اهانت کنید!

خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کنه.

آقای زورو التماس دعا.بنده به دل پاک شما غبطه می خورم.
چشم های نابینا نه لطافت احساس را درک میکنن و نه ظلم وظالم را تشخیص میدهند و فقط ادعا دارند!

حس غریب 2 پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 17:02 http://ashenayar.blogfa.com

آسمان وقف نگاهت...

مانده ام چشم به راهت...

سین سلم اعظم الاعز الاجل الاکرم پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 19:06

درود بر هر کی غیرت دینی مذهبی داره .درود بر تو که خودم بزرگت کردم(الکی)


ازی ایکنو یادم به همچه می افته


اینم سنقری

اینم راجیا

اینم جالا

تو هم

من همالکی
من:الکی!نه اینم:میدونی که حجابم کامله الکی!
نه این

shaki جمعه 18 دی 1388 ساعت 13:51

man ke dg hoseleye in harfa ro nadaram,faghat migam dinemun ro ba siasat kharab nakonim,gand zadan be bavarhaye mardom

صولتی مقدم شنبه 19 دی 1388 ساعت 17:23

شاکی جون هرکی عقل داره و راه رو میشناسه.کسی قدرت گند زدن به باور دیگری نداره چراکه اگه داشت الان بین ملت شریف ایران ناخاله هایی پیدا نمیشدند!!و اعمال ضد دینی که حتی تو کشورهای لائیک نمیشه انجام بدن!

اشتباه خودتون رو پای دیگران ننویسین!

شاکی جون امسال مردم ایران امار گناهشون بهه شدت رفت بالا :( به خاطر عدم قضاوت صحیح و حرف زدن بدون علم و جانبداری از کسی که شایسته جانبداری نبود...

چقدر گناه فحش تهمت غیبت...نمسخر افترا...وحشتناکه!

راسی اون حرفت درست بود که دین رو با سیاست خراب نکنیم.اما یادت باشه در دین مسیحیت و یهودیت و غیره(هر دینی جز اسلام)سیاست از دیانت جداس.مایی که مسلمونیم دینمون=سیاستمون و سیاستمون=دیانتمون

یا حق

ثمینه یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 07:35

باز دو روز من نبودما! همه ی مملکت بهم ریخت!!!!

زورو جان شعرت در عین سادگی بسیار دلنشینه. استعداد ادبی خوبی داری.

در مورد قضایای اخیر هم نگران نباش. برمیگردم درستش میکنم!!!!!

البته جناب احمدی مودت درست میه: الان بحث احمدی نژاد و موسوی نیست!
بحث انقلابی و ضد انقلابه! بحث اسلام و کفره! مگه شعاراشونو نمیبینین!
خودشون دارن میگن جمهوری ایرانی! یعنی اسلام نه! دیگه مگه چقدر بیچاره ها باید واضح حرف بزنن تا باورتون بشه! رجوع کنین به سایتهای منافقین و بیانیه هاشون! دیگه دارن کم کم موسوی رو هم میزارن کنار!

من دلم برا جوونای پاک و ساده لوحی میسوزه که خودشونو قاطی این بازی مسخره کردن و هدفشون هم چیز دیگه ای هست! اما غافلن از اینکه این جریان سبز داره توسط عناصر ضدانقلاب و سلطنت طلب خارج از کشور هدایت میشه! و مطمئنم این جوونا اگه واقعا نیت اونا رو میدونستن خودشون رو قاطی نمیکردن! من به عرق ملی و اسلامی بسیاری از سبزها ایمان دارم! ولی افسوس ....

سلام ثمینه خانوم...حالتون خوبه؟
میگم اوضاع خیط شده پس بگید شما رفتین اونور.من به نمایندگی ایرانیهای پریشون حال و مستاصل عاجزانه از شما میخوام برگردید وبه اوضاع سروسامون بدید.
در مورد شعر هم نظرلطفتونه.شما همیشه لطف دارین نسبت به من حقیر فقیر سید صغیر.ممنون از نظرتون

احمدی مودت یکشنبه 20 دی 1388 ساعت 23:36

درود بر ثمینه درود بر غیرتمند!

درود بر سنیور زوروی کبیر!!

... چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 09:57 http://ashenayar.blogfa.com/



بیا اونجا و نظری از خود پرتاب کن...

منو ببخش نفهمیدم باید یه کاری بکنم

نفهمیدم کی و کجا عشقمو ثابت بکنم ...؟!

سلامممممممممممممممم
خیلی شعرت قشنگ بود
پیش منم بیا

رهروی خواب آلوده پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 22:04 http://taraavosh.blogsky.com/

به روزکم...بیو!

چاکریم به مولا شنبه 26 دی 1388 ساعت 00:58

میگمت بر او ور!!




س.س

زائرالمروت یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 00:35

سلام. بنده خیلی تایید می کنم.برو خوش باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد