هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

طرز تهیه ایجاد وبلاگ و مزایای آن

معرفی چند وب سایت:  

در این جا لازمه به خاطر اشتباهات برخی خوانندگان چند وب سایت رو به حضورتون معرفی کنم. 

اشتباهات "ثبتی" منظورم هست اصلا کار به محتوا ندارم .... 

محتوا گرچه کمی خشم آلود به نظر می رسید اما بنده با تأمل خوندمشون،چون آیه ی قرآن هست که می فرماید: الذین یستمعون القول فیتّبعون أحسنه: سوره زمر آیه 18 در آیه ی قبل می فرماید فبشر عباد: 

"بشارت بده به بندگانم! همان هایی که گفتار را می شنوند و  از بهترین آن ها تبعیت می کنند." 

حالا به این خواننده ی محترم که با ضوابط اینترنت هنوز آشنا نشدن چند وب سایت معرفی می کنم.چون اگر کسی می خواد حرف جدیدی توی فضای بزرگ اینترنت بزنه باید بره فضا ایجاد کنه و حرفشو تو فضای شخصی خودش بزنه. اگه پول قابل تعامل در اینترنت داره در سطح کلان می ره فضا با امنیت ویژه می خره و کلی فضا بهش می دن می تونه هر چی دلش خواست حرف و عکس و فیلم و فلش و کلیپ و غیره توش بذاره البته داره پولشو می ده.حقشه! 

اگه هم خیلی نمی خواد سرمایه گذاری کنه و می خواد دل نوشته بنویسه و مثل من به قصد شخصی می نویسه باید بره از سایت هایی که فضای رایگان اما محدود در اختیار کاربران قرار می دن استفاده کنه.مثل: 

 www.blogsky.com 

www.persianblog.ir 

www.blogfa.com 

www.blogspot.com 

www.parsiblog.com 

 در هر وب سایت هم می شه به تعداد دلخواه فضای جداگانه با اسم های متفاوت در اختیار گرفت و نوشت و گفت و عکس چسبوند و ....

پس لازم نیست با استفاده از نرم افزارهای هک و .... خود رو به زحمت انداخت و تو وبلاگ دیگران اظهار نظر کنه.چرا که اگه هم نظری درباره ی متن وبلاگ داره قسمتی در پایین متن وبلاگ ها به اسم"نظرات" تعبیه شده که آزادانه می شه توش نوشت و باز هم نیازی به هک نیست.  

بنا بر این در همین جا به این خواننده محترمی که متنی رو اشتباها در این جا به ثبت رسونده بودن این ضوابط روتین اینترنت رو یاد می دم و از ایجاد زحمت اضافه برای خودشون و دیگرانی چون خودم پیشگیری می کنم. 

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 20:03 http://www. byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

سلاممممممممم
ممنون از حضورت

صدارت سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 16:05

دوست عزیز اولا که من عذرخواهی کردم ازت و گفتم ببخشید, بعدشم من باید همینجا جواب میدادم که اون اشخاص ببینن صحبت های من رو , اگه تو وبلاگ خودم مینوشتم که مخاطبین اصلیش نمیتونستن مطالعه ش کنن و عبرت بگیرن javascript:void(0);

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد