هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

این منم!

 

  

به هر کی خواستم خوبی کنم بدی دیدم 

به هرکی خواستم اعتماد کنم ضربه خوردم 

با هرکی خوش بین بودم از پشت بهم خنجر زد 

با هرکی مث کف دست بودم دورم زد 

به هرکی گفتم دوستت دارم فرداش دیدم اون منو به خاطر منافع خودش دوست داشته

واسه هرکی مرام گذاشتم بهم نارو زد 

باهرکی مدارا کردم بهم ستم کرد 

دنبال  دوست میگشتم همه یه جوری رفتار کردن که ازشون بدم بیاد... 

تا اومدم اعتماد اطرافیانم رو جلب کنم ازمن بدشون اومد... 

جای خوبیه.... همه از هم بدشون میاد! 

جای شما سبز! 

 

آره میرم دانشگاه یه جای دور....اونجا به خدا نزدیکترم...چون تنهام! 

 وقت فکر کردن دارم...مستقلم! همه چی خوبه ....

درس ! 

دانشگاه!  

استادا تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

فقط فکر می کنم 20 واحد زیاد گرفتم... 

الان شیرازم تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

داره بارون میاد.... 

 چشمای منم بارونیه!  

حرفای نگفته ام زیاده ... 

آخه گوشی نیست که اونا رو بشنوه! 

اوضاع سیاست بی ریخت شد... تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

شبا تو خوابگاه کابوس مسائل سیاسی رو میدیدم  

عبدالمالک رو گرفتن25r30wi.gif 

جو سیاست یکمی شاد شد ...confetti.gif

مث گذاشتن یه آهنگ بندری... 

موسیقی رو دوست دارم! 

بهم آرامش میده! 

فازم رو عوض می کنه...تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

گاهی میگم باید کمتر گوش بدم! 

خیلی وقته که کسی رو حرفام حساب وا نمی کنه... 127fs4730978.gif

خودمم تو کارش موندم! 

واسم تصمیم میگیرن  

نسخه تجویز می کنن 

ناراحت میشم 

من چیزیم نیست.... 

یکمی دلگیرم 

از خودم... 

از اطرافیانم.... 

از چیزایی که پیش میاد... 

رشته ام رو دوس دارم! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

دوست دارم درس بخونم! reading.gif

میگم می خندم شوخی می کنم! 

 تیپ میزنم (البته زیر چادر) 

بهم میگن هرچی ... زیر چادره  

خوشم نمیاد!  

حرف مسخره ایه! 

واسه همه عقیده ای احترام قائلم گه اساسش چرت نباشه! 

نماز می خونم!   

نماز صبام هی قضا میشه...4076.gif  

ازین رفتارم ناراضی ام...

دوستام برام دوست جور می کنن!121fs725372.gif 

تبلیغ کارهای مسخره ی خودشون (!)

قبول نمی کنم! 

خسته شدم بس که گفتم دوست نمی خوام!  fly.gif

با دوستای خودم خوبم! shake2.gif

با همه هستم ولی با هیچکی نیستم! m141.gif

مث برج زهرمار تو دانشگا رفتار می کنم! www_MyEmoticons_com__fishing.gif

از اخم کردنای بیخودم تو دانشگاه خنده ام میگیره! 126fs3186991.gif

اخمم تیریپ غرور و وقار و این حرفاست... 

کسی رو دوست ندارم تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  

از دوست داشتن می ترسم! 

فقط... 

ایران رو دوست دارم! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پرسپولیس برد خوشحال شدم!bliss.gif

پسر خواهرم رو میبینم خوشحال میشم... bliss.gif 

خواهرامو دوس دارم loveshower.gif

مامان بابام رو خیلی زیاااااد عاشقمloveshower.gif

از ولخرجی هام خجالت می کشم تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

ولی یه حسیه دست خودم نیست!   تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

طبیعت رو دوست دارمspringsmile.gif

عکس انداختن از خودم رو دوست دارم! تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

اگه یه ماشین داشتم بد نبود! 127fs4573872.gif

هنوزم تو خماری پیانو هستم! sigh.gif

نوازندگی رو دوست دارم! bore.gif

شعر گفتن رو دوست دارم اما از شعرام خوشم نمیاد... hanghead.gif

از مزاحم تلفنی ها بیزارم... gaah.gif

دوس داشتم یه کار جور کنم  

حقوقش زیااااد... 47b20s0.gif

ترجیح میدم اینترنتی باشه!  

تنوع رو دوس دارم... 

کیف و کفش های جلف رو دوس دارم

شیراز رو دوست دارم  

پریشب خواب حرم امام رضا رو دیدم! 

امام رضا رو اندازه همه ی مهربونی هاش دوس دارم! 

خدا رو هم به اندازه همه داده هاش و نداده هاش دوست دارم... 

خدایا شکرت که سالمم!! 

خدایا شکرت!