هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

یک روز تولد زیبا یک سال تحویل زیبا روبروی امام رضا(ع)

 

 

 

سال نو مبارک!  

springsmile.gif 

 تاییدی بودن نظرام رو بر داشتم که راحت تر برام نظر بذارید چرا باورتون نمیشه خوشحال میشم از نظراتون؟! لطفا حرفای چیزدار نزنید فقط...    

 

سلام 

صدای من تکراری ست....قلمم تکراری می نویسد   

هرسال روز تولدم تکرار می شود ...

تمام سالها تکرار می شود!  

هرسال تولدم به استقبال بهار می رود

قلمم تکراری می نویسد  

قلمم از امام رضا تکراری می گوید

اما این بار نه...  

تاحالا نگفته بودم سال تحویل کنار امام رضا چه صفایی دارد...!؟!

راستی نگفته بودم 

بهاربیست                   www.bahar-20.com۲8 اسفند جشن آغاز زندگی ام را در روزهای آخر زمستان را دونفره گرفتم!  

بهاربیست                   www.bahar-20.comهمراه با جوانه زدن درختها... 

بهاربیست                   www.bahar-20.comمن بودم و خودش!  

بهاربیست                   www.bahar-20.comامام رضا را می گویم...

بهاربیست                   www.bahar-20.comمنتظر کادوی تولدم بودم! اما شاید می خواهد غافلگیرم کند! 

 شاید هم هدیه گرفته ام اما نفهمیدم  ... 

29اسفند- زیرزمین حرم-بالای سر امام رضا (ع)  

  ساعات آخر سال 88دوباره سلام ...هیچی نیومدم بهت بگم! اصلا حاجت هم نمی خوام فقط اومدم بگم دوستت دارم! 8.gif

امشب سال تحویل میشه ، مطمئنم اگر حتی شیراز بودم ،موقع تحویل سال باز دلم پیش تو بود ! می دونم خیلی بدم...خودم از خودم بدم میاد ولی بخدا خیلی دوستت دارم...8.gif دوست دارم برات بمیرم... 

سال 88 با همه خوبی ها و بدی هاش تموم شد!29.gif 

با همه کارهای بد و مثلا خوبم! 

یا امام رضا! 

حول حالنا الی احسن الحال !bliss.gif  

ورودی صحن انقلاب خودم عسک گرفتم...:D

امام رضا راستی چندروز دیگه دارم میرم کربلا... 17.gif

فعلا که اینجارو خیلی دوست دارم ...

اونجا رو نمی دونم!

امام رضا(ع) ضامنم شو ! برای عاقبت به خیری ام دعا کن!    

میشه بیاید بشینید پیشم؟! آخه شما آب رو آتیشید!  

 

قلبم داره وحشتناااااااااااک از عشق شما آتیش میگیره! 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
رجال صادق پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 21:24 http://nahb.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.
امسال امام زضا علیه السلام رو دلشون پا گذاشتن و ما رو نطلبیدن!!!!!!!!!
عیب نداره ما همه جوره با هاشون هستیم.

رجال صادق پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 21:27

کربلا را بی بلا نم دهند...
کاش یه روز یه مرد بارونی بیاد برامون قصه ی زیارت رفتنا رو درست و اون طور که هست تعریف کنه؟!!!!!

رجال صادق پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 21:54

بهمون بگه چرا می برن؟ کیا رو می برن؟ما باید در قبالش در حینش چه کنیم؟

رجال صادق پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 21:56

زندگی من خیلی الکی شده از یه لحاظایی!!
جالبیش این جاست که غمم هم نیست
فکر می کنم مدلشه!!
خلاصه من رو هم بدعا که به راه راست هدایت بشم

ر.خ.آ پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 21:58

چقدر قشنگ بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مخصوصا اون تیکه که تو حرم نوشته بودی اشک آدمو در میاره

دور پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 21:59

خوش به حالتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


همنشینی با شاه طوس و من دور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



برا همه دعا کنید!!!!

سبز جنبان! پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 22:03

سال نوتون مبارک!
تولدت هم بسیار مبارک!!
خوش به خالت اگه کادو نگرفتی می تونی عیدی های عیدت رو بذاری به حساب کادو که لا اقل دلت خیلی نشکنه!!!
من چی؟؟!!!!!!

مامانت پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 22:07

تولدت مبارک
مطلب وبلاگت هم خیلی جالب بود
شما که جوونید دعاتون مستجابه بری خوشبختی همه ی جوونا دعا کنین
مخصوصا تو کربلا

حسین پارسا پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 22:10

اللهم الرزقنا زیاره الحسین فی الدنیا و شفاعته یوم الورود!!!


از همون طرف یه سر مدینه هم برید دیگه سال ۸۹ تون تضمینه!!
می مونه امام ۱۲ ام و حضرت زهرا سلام الله علیه و علیها که اونم دعا کنید تا آخر سال تحقق بخشیده شود

آبشار شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 01:20 http://www.abshar14.blogfa.com

سلام
زیارتت قبول .. تولدت مبارک .. سال نو مبارک .. خوش به سعادتت که کربلایی میشی .. سفرت به خیر ! .. یاد منم باش ! (اگه یادت موند)

ثمینه شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 14:29

دلم آب شد!!!!!!

منم مشهد میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!

تنهاترین تنها شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 18:34 http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام سلام

[رضایت][رضایت]

می دونی چیه!!!

خبر بهت نرسیده!!

خبر به این مهمی !!!! عجیبه تا حالا نفهمیدی [تعجب][تعجب]

خوب بدو دیگه!!!

منتظرتم!!! [گل][گل][گل]

سین دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 18:52

اشک رو تو چشام حلقه زدی.......

امسال ایشالا که بهترین سال عمرت باشه و هر سال بهار از پارسالت...

دلم برت خیلی تنگ شده :(

الان تو خونه تنهای تنهام... خدااااااااااااااااااااااااا

خدا پشت و پنای تو و حمچه

1کی!!!!!!!!!!!!!(تک سلولی) جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 00:55 http://bedooneengheza.blogfa.com/

سلام!!!!
چطوری؟؟؟؟
سال نوت مبارک!!!!
خوش بحالت که سال تحویل اونجا بودی!!!!
حسابی آقا حال داده بهتا!!!!
دوست داشتی بمام بسر!!!!

یاحق...

تنهاترین تنها شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 09:34 http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام سلام

امیدوارم روز طبیعت بهت خوش گذشته باشه و حالت خوب باشه

اگه میشه یه سری هم به من بزن

آخه آپ کردم [نیشخند][نیشخند]

منتظر بودی نه!!!

پس بدو بیا [گل][لبخند]

منتظر نظراتت هستم موفق و سربلند باشی [بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد