هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

از بهارش پیداست؟!

 

     

 

 

چرا باورتون نمیشه خوشحال میشم از نظراتون؟! 

دیدار زائر امام حسین دانی چه شوق دارد؟!  

 

  

سالی که نکوست از بهارش پیداست... 

از دوتا سفری که...... 

26اسفند تا 4 فروردین مشهد بودم 

5 تا 13فروردین هم کربلا 

مشهد که هیچی هرسال جل میشیم ولی کربلا....

اصلا فکرشو هم نمی کردم 

من؟!؟!؟!؟ 

 

من و کربلا؟!!؟ 

 برای شکسته نفسی و این صحبتها نمی گما....... 

همیشه می گفتم:

-کربلا میری چیکار تو این بی امنیتی؟!؟ 

-ای بابا بذار امام زمان بیان این آمریکایی ها که حالا حالا ها بیرون برو نیستن... 

-خیلی سختی داره حالا بیخیال همین امام رضا رو بچسب!

اسم کربلا که میومد برام فرقی نمی کرد...برامم عجیب بود تا اسم کربلا میاد مردم اشکشون در میاد...نمی دونم چرا؟! 

خوب که چی؟! 

احساس می کردم خودشونو لوس می کنن...

اصلا درکشون نمی کردم... 

  از سختی های فراوانش نمی گم چون می گن سفر کربلا بدون سختی نمیشه.... 

 

کربلا با مشهد فرق داره! 

جای محراب امام حسین (ع) در خیمه شان رو دیدیم! خیمه امام سجاد! 

این همه روضه شنیدیم.... 

اینجا همان جایی ست که حضرت زینب شهید شدن امام حسین را دیدند... 

از تل زینبیه تا قتله گاه فقط 100متر فاصله دارد...

حسش غم انگیزه! 

ولی خیلی برام جالب بود ! 

9فروردین-کربلا- حرم امام حسین(ع) 

رییس کاروان : خواهرا و برادرا سعی کنید وقتی می خواید برید زیارت و کنارضریح با دل شکسته برید چون میگن امام حسین رو وقتی زیارت کنید که چشماتون .... 

آقا دل ما نمی شکست یعنی اصلا اشکمون در نمی اومد!  

هرچی سعی و تلاش... 

نرفتم کنار ضریح به امید اینکه سرفرصت به قول حاج آقا با دل شکسته برم...   

10 فروردین-کربلا- حرم امام حسین(ع) 

کماکان دل ما نشکسته بود و تقریبا 24ساعت از ورودم به کربلا گذشته بود  

آقا خوب نمی شکنهههههه...اشکم در نمی اومد 

گفتم اینجوری که نمیشه اومدیم و تا آخرین روز نشد.... 

گفتم به من ربطی نداره حالا اون حاج آقا یه چیزی گفت همه که مث هم نیستن!!  

وارد شدم!هنوز ضریح رو ندیده بودم...یواش یواش اومدم جلوتر...هنوزم دلم راهی نشده بود! 

یه متری ضریح بودم!جلو خیلی شلوغ بود! آروم سرم رو گذاشتم رو حائلی که بین خواهرا و برادرا بود! eeeeeeeeeeee اشکم می اومد خودش! شاید دلیل اشک ریختنم با بقیه خیلی فرق داشت...اما دست خودم نبود! ازینکه اینقدر بدم و منو دعوت کردن ! ازینکه کمکم می کنن آدم شم ولی نمیشم!  

گفتند راه گنبد امام حسین مستقیم به آسمان وصل است! 

زیر گنبد امام حسین بودم! زیارت عاشورا رو شروع کردم : السلام علیک 

واااااااای کنار ضریح! تجربه ای که هیچوقت تو عمرم نکرده بودم و شاید دیگه نکنم... 

آرام آرام... 

انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم....  

گفتم حالا امام حسین با خودشون می گن با این صداش!  

می خواد تا آخرش بخونه!؟4.gif   

 

یا امام حسین(ع) !  

از چه بگویم؟!هان؟! 

از اینکه امشب در بین الحرمین زیر باران نشستم و دعای توسل خواندیم؟! 

از خیره شدن به گنبد طلاییت؟! 

یا از عهدهایی که در شک و تردید بستم؟!( از ترس اینکه نکند شکسته شود) 

یا از فرداشب که قراراست وداع گویم؟! 

یا از اینکه در اوایل سفر در سختی ها (گمرک 7ساعت معطل شدیم)قُر زدم که :"آقا کربلا نخواستیم!"

از قلب سیاهم بگویم؟! 

از عهدهایی که با امام رضا بستم و دوروزه شکستم بگویم؟!  

نمی خواهم از خواند ولاجعله الله آخرالعهد منی لزیارتکم بگویم! 

شما چه می خواهید بگویید؟! 

زیارتم قبول است؟!  

دوستم دارید؟! 

واقعا دعوت شده ام یا خودم خودم را دعوت کردم؟! 

واقعا دوستم دارید؟! 

واقعا به استقبالم آمدید؟! 

واقعا پس فرداصبح بدرقه ام می کنید؟!  

آقا واقعا اشکهایم را می خرید؟!
دل شکسته ام را به که بفروشم؟!
فقط جنس دلم بد است... 

زود می شکند ! 

زود زیر حرفهایش می زند... 

زود عصبانی میشود....اشکالی ندارد؟! 

دلم را برایتان حراج گذاشته ام! چه ارزان بخرید چه گران! فقط خریدارش باشید! نگذارید دست هر کس و ناکسی به آن برسد... 

برای من همین کافی است... 

نظرات 27 + ارسال نظر
کوثر سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 00:00 http://kosaraneh.com

زیارت قبول کربلایی

قبول الله...وای اول شدینااااااا :)

سید محمد انجوی نژاد سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 01:11

سلام . قبول باشه و ذخیره دنیا و اخرتتون .

سلام ....خیلی ممنون .چقدر جای بچه های باصفای کانون و حضورشون رو اونجا خالی کردم انشالله یه بار از طرف کانون ! خیلی باصفا میشه

آخرین خورشید سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 01:31

خدا بگم چیکارت نکنه !! کشتی منو با این نوشتنت
اشکمو در اومد
.
.
.
خوش به سعادتت ... زیارتت قبول باشه بانو

آخرین خورشید سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 01:32

راستی حالا باید چی صدات کنم ؟؟!

مشهدی آبجی کربلایی خوبه ؟

کل مشهدی زورو ...

دریا سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 01:36

وای خوشبحالت چقدر امسال همه کربلایی شدن خوش به سعدت همگی بد به حال من

ایشالا به همین زودی ها روزی خودت!!!

عطر یاس سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 05:02 http://www.etreyas2.blogfa.com

واقعا چرا امسال همه دارن میرن کربلا؟؟
خوش به حالت!
انشاالله قبول باشه
التماس دعا

چون عید بوده و تعطیلات و اینا شاید اینجوری شده
ایشالاااااااا بهه همین زودی های زودددددددددد همه اوناییی که دلشون می خواد از جمله تو برن!

سین کبیر سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 12:56

چه زود ملت الاسلام اومدن و نظر دادن!!

سلام

این آیکنا رو میذارم جهت کم نیاوردن و بند «ر» که کسی فک نکنه فقط دل خودش راهیه!

کربلا...

چقدر چسبید اینو که خوندم!!

این هم عرض ارادت

سین سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 12:59

دلم برا این آیکن هم تنگ شده بود:



راسی این جملت هم خیلی نمک داشت:
فقط جنس دلم بد است...

زود می شکند !


راسی یه چیز دیگه وقتی داشتم تایپ می کردم این نظر رو فک کردم مورچه داره رو صفحه لپ تاپم راه میره!! نگو که ستاره های جنابعالی بود

این آیکن هم هدیه به روح اشرار . اراذل و اوباش محترمی که به آغوش اسلام پیوند دائمی خواهند خورد(ان شاالله!):

سین سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 18:31

وب سینم به روزه... بیو بخون و نظر برم بده!


:)

بیوی یا!

تنهاترین تنها سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 20:51 http://www.omramtoei.blogfa.com

فکر می کردم آپ که میکنی من و دیگه خبر می کنی !! دیدم نه !!!



ولی من خبر می دم

سلام سلام

چطوری خوبی!!!

امیدوارم خوب باشی!

میگما!!!

میگمااااا!!!!

میگمااااااااااا!!!!

وایسا میگم خوب!!!!! [تشویش][تشویش]

میگم!!!!!

یه سر به من بزن!!!! [تشویش]

خوب خودم میگم!!! [تشویش]


آپییییییییییییییییییییییییییییدمممممممممممممممم

آپم آپم


بدو بیا دیر نکنی منتظرم

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]


[گل][گل][بدرود]

آسمون چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 10:24 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

دلم را برایتان حراج گذاشته ام! چه ارزان بخرید چه گران! فقط خریدارش باشید! نگذارید دست هر کس و ناکسی به آن برسد...
قبول باشه زوروووووووووو
کربلا یه حس دیگه اس یه حس عجیب یه حسی که هیچوقت باورت نمیشه تو بیداری داری تجربه اش میکنی ......شاید یه پست نوشتم شایدم نه .
.......
کربلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بازم میخوام

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین 1389 ساعت 18:41

سلام
زیارت قبول انشاالله
خیلی وقته که دیگه نام اطرافیانم برام مهم نیست دوست دارم با دل اطرافیانم زندگی کنم
خیلی به دلم نشست وقتی گفتین وقتی تا اسم کربلا میاد مردم اشکشون جاری میشه و شما فکر میکردین دارن خودشونو لوس میکنن
چون من اختیار اشکم دستم نیست و همیشه برای اینکه مردم نگن داره ریا میکنه یا خودشو لوس میکنه خیلی جلوی خودمو میگیرم(همیشه هم نتونستم تا اخرش جلو خودمو بگیرم گریه نکنم)البته از نظر من رختن اشک یه مرد فقط برای سرور و مولایم جایز است.
الانم تو کافی نتم اگه کسی اشکمو دیده باشه میگن دیونس یا میگن اخی طفلی مشکل داره خدایا کمکش کن!!!
اقعا دعوت شده ام یا خودم خودم را دعوت کردم؟!
ج:هیچکس خودشو نمیتونه دعوت کنه خواهر گلم
واقعا دوستم دارید؟!
خاک پای زائر سرور و مولایم را میبوسم
واقعا به استقبالم آمدید؟!
اگه میتونستم با سر میامدم
آقا واقعا اشکهایم را می خرید؟!
ج:خانوم فاطمه زهرا اشکایی که برای سرورمان ریخته شود میخرد یک درصد هم شک نکن
ببخشید که جواب این؟؟؟؟ ها را دادم دست خودم نبود
دوست داشتم هر چی میخونم تموم نشه هر چند که چندین بار خوندم
ممنون از دل نوشته های دل نشینتون
از قدیم میگن هر چی از دل بیاد به دل میشینه

خداون ناظر کرببلا بود
حسین ابن علی هم سر جدا بود
ز عرش کبریایی خون میریخت
مگر خون خا هم میتوان ریخت!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا ثار الله


ولی من علاوه بر دل اسمم برام مهمه....شما؟ :دی

مریم پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 23:41

زیازت قبول دوست عزیز

یاس سپید جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 16:06 http://www.darferagheyar.blogfa.com

سلام.زیارت قبول

خوش به سعادتت

اشکم در اومد.منم میخواااام

[ بدون نام ] یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 13:11

آقا این میم الف هم عجب آدمیه ها!!خوش به حالش نه؟

منم یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 20:50

کاش تو مشهد که با هم بودیم کربلام با هم بودیم منو نبردییییییعنی تو که کاره ای نیستی امام حسین
دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست............
دارمشو خودت بنویس.الکینه چطوری

منم باز یکشنبه 22 فروردین 1389 ساعت 20:52

راستی قبول باشه عزیز دلم

سیده سعیده دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 13:35



اینم چون چادریم



اینم بچگیای تو

سمینه دوشنبه 23 فروردین 1389 ساعت 20:39

تک خوری خوش بگذره!

زیارتت قبول!

عجب عیدی!
عجب قلمی!
بابا ایول

جاااااااااااااااااااااااااااااای شمااااااااااااااااااااااا خالی ی ی ی ی !!!!!

حمچه سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 00:01

نیستی حال من خرابه نیستی دستام سرد سرد!

به یاد کربلا

چشمام تورو با اون دید و دلم باور نکردددددددددددد

ابو مالک سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 00:02

آری ابو ماجد!

:دی

تنهاترین تنها سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 21:26 http://www.omramtoei.blogfa.com

خبر جدید و شنیدی!!!

نشنیدی!!!

پایین و بخون!!!


سلام!___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____آپم___¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم_¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_حتما__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بهم سر بزن____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__منتظرتون__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________هستم._____¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ[نیشخند][نیشخند]

چشم وقت کردم میام

۲۳ جمعه 3 اردیبهشت 1389 ساعت 23:48 http://taraavosh.blogsky.com

جاله به روزم

کفش یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 10:30 http://www.shoe.parsiblog.com

زیارت قبول
البته منم این رو که اشک اذن دخول حرم باشه رو قبول ندارم
خوب اگه میخواست راه نده پس برای چی ما رو این همه راه میکشونه تا حرمش؟
تازه آدم های مختلف و علما هم خیلی زیارت کردنشون متفاوته
هر کسی با یه اعتقادی زیارت میکنه
اون اشک برای اذن دخول برای اونایی خوبه که اشکشون توی آستینشونه! نه برای همه
نقطه

قبول الله
موافقم!!!!!!
علامت تعجب!

ثمینه دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 08:20

منظور از راه ندادن این نیست که یکی وایمیسه جلو درو نمیزاره بریم داخل!
به نظر من منظور راه دادن جسمی نیست روحیه!
وگرنه چه بسیار آدمای فاسد که زیارت میرن - نمیشه گفت اینا طلبیده شدن!!!
مهم اینه انسان روحا طلبیده بشه و راه داده بشه!
باز به نظر من به تعداد قطره اشک هم نمیشه فهمید کی بیشتر به حرم نزدیک شده!
مهم اون حسی هست که تو وجود آدمه و آدم فقط خودش میفهمه و خدای خودش ...

ناز نفستون ناز شستتون....درسته!

تنهاترین تنها چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 09:55 http://www.omramtoei.blogfa.com

,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
...........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆
....ღ♥
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

مشتاق دیدار [گل][گل]

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 14:00

سنیور سرت سلامت..........

حتما! :-S

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد