هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

یک شب امتحانی یک جام جهانی!

 ازآنجایی که یزد یک شهر گرمسیراست ما تعطیل شدیم!

سلامی بعد از روزهایی طاقت فرسا!!  

روزهایی که با قهوه و کافی میکس زنده می ماندیم و تا صبح سرمان در جزوه و خواندن چیزهایی که توی عمرمان هم نشنیده بودیم چی برسه در طول ترم! 

 

شما آیا میدانید زندگی مسالمت آمیز با جن و انس و گربه و مارمولک و سوسک پرنده و سوسک زمینی چه عوارضی بر پریشان حالی دانشجوی بهانه جو دارد؟ 

و اینکه تمرکز را به حداقل خود میرساند! یه انتگرال بگیرید پس از انجام محاسبات بر شما هم ثابت می شود! 

من در همان زندگی مسالمت آمیز درس خواندم! 

همان زندگی که یک شب حدود ساعت 3 همه ی جانوران موذی خوابگاه بر من حمله ور شدن! 

همان یک شبی که قرار بود درس دو واحدیم را نمره خوب بیاورم اما باز لب مرزی شدم! shame.gif

دیگر برایم مهم نیست! 

رسوای عالمم! 

بگذارید برای مثال از همان شب بگویم!  

 ساعت 3نیمه شب-سالن مطالعه-روبروی دهانه کولر-روی تخت مسئول خوابگاه 

آن شب به عینه همین شد: 

 شبی که من از پله ها می آمدم پایین و یک گربه مانند بقیه بچه های خوابگاه داشت از در سالن وارد می شد! 4.gif

من از کنارش رد شدم یک چیز عادی بود! وارد سالن شدم در همان حین یک پرنده از بالای سرم رد شد! و دیدم یک موجود خزنده هم از لابلای پایم خزید! 

گیج شده بودم  

نمی دانستم خودم را از شر کدامین حفظ کنم؟!

نمی دانستم این پرنده چیست 3 نصف شب!  26.gif

گفتم تنها پرنده ای که اینوقت شب بیدار است خفاش است!  

پایین پایم را پاییدم! آن خزنده سوسک بود 23.gifچندش آور ترین حشره دنیا! 

با همکاری یکی دیگر از شب امتحانی ها کشتیمش! gun.gif

با خونسردی رو به روی هم ایستادیم!  

آن پرنده هم بال زنان از این سمت به آن سمت سالن می رفت!

آن یارو می گفت این پرنده هم از همان پروانه هاست! تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

گفتم : شاپرک!؟  

سرش را تکان داد!

باد پرپر زدنش به صورتمان می خورد اما با لبخندی خشنودآمیز که پروانه است به هم می نگریستیم! 

ناگهان شاپرک بالقوه روی قسمتی از دیوار فرود آمد و امان از دل غافل که به یک به سوسک هوایی چندش آور  بالفعل تبدیل شد! 122fs329172.gif

خـــــــــدای من!229.gif 

از شدت چندشی شدن فرار کردم! 

هرجا که قایم می شدم سوسک فرود می آمد و شاخک هایش را به سمت من نشانه می گرفت! 

باور کنید از پشت دیوار هم مرا می دید! 

ترس و چندش تمام وجودم را گرفته بود! 

بعد از کلی اینور و اونور پریدن سوسک بالفعل ما گم و گور شد! 

و من روبروی همان دهانه کولر به ادامه درس خواندن ادامه دادم! 

ناگهان گربه از در وارد شد من بهش سلام کردم!  

در خروج را از قبل برایش باز نگه داشته بودم!

گفتم:" عزیزم بیا ازون در برو بیرون که دیگه حال و حوصله تویکی رو ندارم! "

در چشمانم خیره شد اما سکوت کرد! 

بهش لبخند زدم! 

ازش لجم گرفته بود! 

سرم را به درس مشغول کردم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

اون هم مشغول بود چون صداهایی می آمد! 

مانند یکی از بچه های خوابگاه وجودش را حس می کردم! 

گفتم آن هم مخلوقی ست برای امرارمعاش به اینجا آمده! 

دقیقا مث آدم اول کمی چشم قره ام رفت بعد از در خروجی خارج شد! 

در را بستم! 

دیگر خوابم گرفته بود! ساعت 4اینها بود! نماز خواندم خوابیدم! 

فردا صبحش امتحانم را خراب کردم!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com همه اش را یادم رفته بود  sad30.gif

نمی گویم دلیلش گربه و سوسک است اما خراب کردم! 

اگر بهانه ای نباشد که به عقل و هوشم شک می کنم! 

تورو خدا شما هم سرزنشم نکنید 

من خیلی پشیمانم! 

شطرنجی کنید! 

نمی خواهم کسی درچشمانم زل بزند بگوید:" چرا درس نخواندی؟!"

نظرات 22 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 22:59 http://www.lief1.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست و همکار گرامی از شما تقاضا دارم که از وب بنده دیدن کنید و ما را از نقص های آن با خبر سازید در صورت تمایل با هم تبادل لینک داشته باشیم.
با تشکر مدیریت سایت تخصصی کشتی کج
www.lief1.blogfa.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 23:00 http://sadeyes.blogsky.com

سلام
اگه تو هم عشق رو میشناسی و دوستش داری به وبلاگ من بیا
اگرهم نیستی اشکال نداره،بازم بیا.اینجا جای همه است!
حتما نظر بده

حمیده سادات لطیفی۴۵۰۱ چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 01:55 http://taraavosh.blogsky.com

خیییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللیییییییییییییی بببببببببببببببااااااااااااااااااااااااا مزه بود.............


اگه نرگس بود میگفت زوزو رفوزه...البته لهجه دارن به ر کسره میدنrefuze

آسمون چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 23:57 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

بابا منم که هیچکودوم ازینا رو نداشتم لب مرزم .....بیخیال حال دوران دانشجودی ات رو ببر

hamid پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 13:18 http://taraavosh.blogsky.com

I suggest you to play some hirror musics!like dog barking,etc!

بدایه جمعه 4 تیر 1389 ساعت 03:23 http://bedayah2.pelakfa.com

سلام

خوبین سینیور؟ امتحاناتتون چطورن؟ طوفان شن چطوره؟

انشاء الله در طی ترم های آینده کمتر از این بهونه ها داشته باشین ...

به ما هم سر بزنین ... فعلا همین ... التماس دعا

بدایه جمعه 4 تیر 1389 ساعت 03:24 http://bedayah.pelakfa.com

سلام مجدد

آدرس وبلاگ رو اشتباه نوشته بودم ... اینجا درست شد

فعلا همین ... التماس دعا

سوال یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 16:22

باور کن که حیفه چنین مطلب با مزه ای که از دسترس کاربران دور مونده!

نه جدی کسی نمیدونه چه خوب و با مزه نوشتی تا بیاد بخونه و نظری هم بده.... شایدم میاد نظر میده ولی نمینویسه!

یعنی میخونه ولی نظر ننمیده

تنهاترین تنها دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 16:16 http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام

امیدوارم خوب باشی!!

آپ کردم

منتظر حضور سبزتم

بیا زود

موفق باشی

بای [گل]

در ضمن خیلی زیبا نوشتی

خبر می کردی بهترم میشد

سین سلمممممم دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 20:00

خیلی نمک بوووووووووود

خیلی نمک دار می نویسی! -مثه خودم-

سوسک پرنده و سوسک زمینی !!!


خلاصتا شرمت باد!!

ولی ااشکال نداره تو booovvah شده بودی!

booovvah
booovvah
booovvah

س دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 20:02

ناگهان شاپرک بالقوه روی قسمتی از دیوار فرود آمد و امان از دل غافل که به یک به سوسک هوایی چندش آور بالفعل تبدیل شد!


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

[ بدون نام ] دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 20:07

اون هم مشغول بود چون صداهایی می آمد!

مانند یکی از بچه های خوابگاه وجودش را حس می کردم!

س دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 20:09

فرید ملکی دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 21:47

ضحره خانم من از صمیم قلب و ته دل اینو بهتون میگم خیلی مسخره بود وبلاگتون:D

منم من! شنبه 12 تیر 1389 ساعت 17:23

کاش که در قیامتش بار دگر بدیدمی کانچه گناه او بود من بکشم غرامتش

۰۹ یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 01:08

قالب و اسم وبلاگ تون مناسب نوجوون هاست.
عوضش کنید.

تنهاترین تنها یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 23:54 http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام سلام

آپ کردم

بیا پیشم

خوشحالم می کنی

بای

سنیور زورو دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 12:07

09 حتما ازون دسته افرادی هستن که تازه با وبلاگ بنده آشنا شدن!
قالبش که زیباست ربطی به نوجوون ها نداره
اطلاع ندارن این وبلاگ متعلق به دوران نوجوانی اینجانب می باشد و افراد زیادی در نت من رو به همین اسم سنیور زورو می شناسند! من هم با یاد و احترام اون موقعها تغییر اسم ندادم!
حالا اگه خیلی جالب نیست یه آمار میگیرم عوضش می کنم

سنیور زورو دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 12:09

09 یه جوری هم تشریف میارن که ردشون از آمار سایت هم مشخص نشه
مگه انتقاد کردن ترس داره؟
راستی از کلوب جهاد چه خبر؟

هموووووووووون نگااااااااااااار :) سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 03:28

به به از این خوابگاه
.
.
.
خووووووبه هاااا سرت هم گرمه با این حیوانات اهلی

.
.
.
قیافت دیدنی بووووده
.
.
.
نمره هات دیدنی تره
.
.
.
حالا قیافت بعد از دیدن نمره هات
.
.
.

عشق همیشگیت شنبه 19 تیر 1389 ساعت 17:52

زورو من خواب این موضوع رو چندبار دیدم که سئسک هوایی به من حمله کرده واقعا چندش آور و وحشتناکهههههتو فقط زوروی خودمییییییییییییییییی

سیدخلیل دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 17:42 http://heaven-reza.blogfa.com

سلام
جالب بود

ولی مگه حیواناتی که نام برید ورژن فضایی هم دارن؟

که زمینی هاشون به شما حمله ور شدن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد