هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

اعتکاف89 یک اعتکاف یکساله!

 

اینقدر از خودم در برابر تو ناراضیم که نمی دانم از چه و از کجا بگویم؟! 

از پریشانی احوالم می گویم 

از اینکه در طول روز نگاه سنگینت را بر اعمال زشتم می بینم ولی کاری از دستم بر نمی آید از این همه تلنگر بی نتیجه خسته شده ام ... 

خیلی خسته ام  

 در برابر تو احساس کوچکی می کنم  

می خواهم برای مدتی خودم را ازقید و بند وابستگی ها رها کنم! 

می خواهم برای خودم اعتکاف بگیرم !  

یک اعتکاف یکساله ! 

یک دوستی پا برجا!

می خواهم سختی دور بودن از تورا آسان کنم ! 

چرا باورت نمی شود دوستت دارم؟! 

اگر دوستت نداشتم از کارهای بدم حس عذاب وجدان نداشتم! 

خدایا چه می شود مرا هم مانند همه بنده های خوبت در آغوش بگیری و نوازشم کنی بگویی:" اشکالی ندارد پیش می آید"  

و با لبخند مهربانت اشکهایم را پاک کنی !

خدایا درحالی که گریه امانم را بریده است و در برابر تو احساس کوچکی و ذلت می کنم با تمام وجود می خواهم مرا به خاطر همه کاستی های اعمالم ببخشی و من را همانند همه کسانی که در اعتکاف عذرشان را پذیرفتی عذرمرا هم بپذیری !  

  

                             خدایا مرا لایق نگاه پر از مهر و عطوفتت قراربده! 

قسمتی از مناجات نامه امام سجاد(ع): 

الهی! ای کفایت کننده ی تنهای ناتوان و ای نگهبان از حادثه ترسناک ! 

 خطاها مرا به تنهایی کشانده و یارو یاوری با من نیست و از تحمل 

 خشمت ناتوان شده ام و پشتیبانی ندارم و درمعرض ترس لقای توام و 

 برای ترسم آرام بخشی نیست اگر بیمم دهی چه کسی مرا ایمنی دهد؟  

و اگر تنهایم گذاری کیست مرا یاری کند؟! واگر ناتوانم سازی چه کسی توانم دهد؟!  

 خدای من همه این وسائل به دست توست و گریز و پناه هم به دست توست پس برمحمد وآلش درود فرست و گریزم را به پناه خود بر!

نظرات 18 + ارسال نظر
هموووووووووون نگاااااااااااااااا سه‌شنبه 15 تیر 1389 ساعت 03:15

سلاااااااااااااااام فرشته ی شیطووون خداااا
.
.
.
شیطوووووونک داااری آیا ؟؟


خدااااااااااااااااا

عاااشق نی نی هااااااااشه
.
.
.
همیشه تووو آغوووش خدایییی ، مهم اینه پاااکی مثل فرشته هاااااا ......

شیطووونی رو همه میکنیم ، خدااا هم میبخشه آروووم توو بغلش میگیرت و با بوووس و نوااازشش شرمنده ات میکنه
.
.
.
خداا توو قلبتههههه .
.
.
.
اینو همیشه یاادت باشه
خوب باشی یا بد
خداا بزرگ و خوب ومهربووووونه
.
.
.
پس مطمئن بااااش همیشه توو آغوش خداااییی
.
.
.
.

ز-س چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 15:52

وبلاگت خوبه

حقیقت گو چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 23:29

جالب بود...خوش به حال دلای شکسته...دل من که مدتیه شکستن یادش رفته


علی رضا وقتی براش می خونی وای چه قشنگ نشستی ایکار می کنه:

سید محمد انجوی نژاد پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 01:25

سلام . احسنت . قبول باشه . ایشالا موفق باشید و بتونید . یا علی

مرضیه پنج‌شنبه 17 تیر 1389 ساعت 16:16

سلام
حال شما
گذاشتم سر فرصت بیام صثذمخلثفخ ذثذهدشئ
موفق باشی گلم

عشقت شنبه 19 تیر 1389 ساعت 17:53

خدا در دل شکسته هاست باور کن

حمیده سادات دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:02 http://taraavosh.blogsky.com

سلام
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود مث همیشه....

وای آهنگو که دیگه نگو.......... خیلی عالی بود....
شاید تنها خاطره خوب از رمضون پارسال...

عااااااااالی بود
ممنون

ایشالو ما هم بتونیم از ای اعتکافا بریم و لذت ببرین از مجاهدت عزیز و بوقمون نزنه

راستی به روزم سر بزن

کفش دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 16:40 http://shoe.parsiblog.com/

سلام
واقعا خوندن صحیفه روی آدم تاثیر میذاره
روی قلم آدم هم تاثیر میذاره
این تیکه اش که به نظرم اومد که از صحیفه باشه:
«خدایا درحالی که گریه امانم را بریده است و در برابر تو احساس کوچکی و ذلت می کنم با تمام وجود می خواهم مرا به خاطر همه کاستی های اعمالم ببخشی و من را همانند همه کسانی که در اعتکاف عذرشان را پذیرفتی عذرمرا هم بپذیری !»

آسمون سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 09:56 http://www.faryyad313.persianblog.ir/

سلامممممممممممممممممم....یادم افتاد به حرف سید توی یکی از مناجاتای اعتکاف ژارسال فکر کنم ! وقتی بچه ها گریه میکردن میگفت خدایا من گذریه اینارو میبینم دلم میسوزه یعنی تو که انقد مهربونی نمیخوای اینارو ببخشی ؟؟
.
ما که این مناجات رو خوندیم دلمون اب شد ....میشه خدا دلش اب نشه ؟!!!
.
.
.
در ضمن بعضیا متاهل نشده مارو تحویل نمیگیرن نمیدونم متاهل بشن چی چی میشه

بچه آدم چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 09:56 http://ooo.parsiblog.com/

۰-سلام
۱-همیشه وقتی خیلی خیلی دلم میگیره مناجات های امام سجاد رو میخونم(خصوصا مناجات خمس عشر)
۲-مناجات رو که خوندم دوباره هوایی شدم
۳-و هم چنین متن رو
۴-متن پایینی هم خیلی با حال بود. احسنت
۵-خیلی قصه نخور. همه ی دانشجو ها این جورین. در س نخون!!!
۶-یه چیزی لا به لای متن تونه که منو وادار میکنه تا شما رو لینک کنم
۷-خدا قوت
۶-یا علی

حزب الله شیراز چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 18:16

اطلاعیه مهم حزب الله شیراز
http://hizbollah.mihanblog.com/

پسرطلایی یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 06:44 http://arairani/blogfa.com

ماگرفتیم آنچه را انداختی.....دست حق را دیدی و نشناختی

قطره ای کز جویباری میرود........از پی انجام کاری میرود

طفل مسکین چون کبوتر پرگرفت....بحر را چون دامن مادر گرفت


دوست داشتید تبادل لینک کنیم.به ما هم سر بزنید.من رو با اسم نیک است که می ماند لینک کن خبر بده لینکت کنم

پسرطلایی یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 06:45 http://arairani.blogfa.com

arairani.blogfa.com

تنهاترین تنها یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 16:08 http://www.omramtoei.blogfa.com

سلام

آپم

منتظرت

[گل]

چی توز طلایی ... یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 16:28

به به به به !

موتوری یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 16:31

این هم یه نوع موتوره......... با ما همراه باشد با موتوررررررررررررررری...

هر کی طرفدار یه تیم..... همه طرفدار چی توز...

تنهاترین تنها دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 00:14 http://www.omramtoei.blogfa.com

آپم

[گل]

جا مانده سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 02:16 http://ja-mande.persianblog.ir

دوست دارم گریه کنم . از دست خودم . از دست خدا . از دست . . . بگذریم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد