هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

پاییز مثلِ...

 پاییز مثل گوش دادن به آهنگ پاییز طلایی فریبرز لاچینی... 

مثل حس دور بودن از خونه.... 

مثل نگاه کردن از داخل یه پنجره کوچیک به بیرون و دیدن رد طلایی نورخورشید روی ماشینها و پشت بومهای کاه گلی... 

مث گذاشتن دستات زیر چونه ات و فکر کردن به برنامه ریزی برای یه سال تحصیلی ... 

پاییز مثل گرمای یه شهر کویری ... 

مثل چایی خوردن عصرونه با کسایی که مجبورن ازچیزای الکی بخندن و تلقین کنن دور از خونه و خونواده شادن... 

پاییز مثل یادآوری خاطرات تابستون و آه کشیدن که چقدر زود گذشت 

پاییز مثل دلتنگی... 

مثل گریه کردن روی پشت بوم خوابگاه ... 

مث آواز خوندن روی پشت بوم: " دیــــدم تو خواب وقت سحر............."

مث هوس کردن خوردن انار دونه دونه با نمک و فلفل و نعنا... 

مثل جزوه نوشتن  

مثل مرور کردن درسایی که اون روز یادگرفتیم

و در آخر مث حس انتظار بارون باریدن! 

خدایا چرا اینجا هنوز گرمه؟!

نظرات 31 + ارسال نظر
حسل چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 22:59

سلی!
قالبت قشنگه. نوشته ات هم قشنگه ز.
قسمت شهزاده کژتابی داره!

ه.م! چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 23:04

به جوی اینایی که نوشتی یه دلم رنگ خزان میشد با فتحه شین مینوشتی خلاص

زینب جمعه 9 مهر 1389 ساعت 19:47 http://omghedeltangi.blogfa.com

آخی تو باز برگشتی خوابگاه

حسل شنبه 10 مهر 1389 ساعت 00:17 http://taraavosh.blogsky.com

گوووووووووووووووووووووووووود اونیو


به منم سر بزنی شادان میشم به جان آقا
اینم از نظرات شمو هس

پنهان یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 20:13

خیلی جالب بود و زیبا
طرح قالب وبلاگ خفنه

س دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 19:13

اقققد گشنمه ک نمی تونم الات بخونم و نظر بدم
اهنگ وبلاگت خیلی خوب و قچنگه والا

به به پایـــــــیــــــز
.
.
مخصوصا رنگ برگاااااا و بااااااارونااااش
معرکه ست



واااااااااااااااای بااااراان

بااااااااااران

شیشه ی پنجره را باران شست

از دل ِ من امــــــــــــــــــــا چه کسی نقشِ تو را

خواهد شست

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 15:00

جدی؟
پریشب هم همیطور؟!
ای بوی!!

azalaki یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 11:14

سلام
خیلی قشنگ بود، پاییز امسال واسه من واقعا خزان بود، خزان زندگی، خزان احساس، خزان عشق، خزان دوستی...
راستی، از دست تو هم دلخورم، خیلی، نمی دونم به گوشت رسوندن یا نه . . .
ولی برات آرزوی خوشبختی می کنم
موفق باشی

khatoon سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 10:37 http://cafe-rang.blogfa.com

به نظرم پاییز یعنی سفر
چمدون
چتر
بارون
.
.
.
و من هنوز در سفرم

بچه آدم چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 14:29 http://www.ooo.parsiblog.com/

۰-سلام
1-حرف دل من رو زدی
2-از وقتی اومدم خوابگاه دلم عجیب گرفته
3-به روزم
4-یا علی

!!!ارغـــوان!!! چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 18:02

سلام

دقیقا حس پاییز توی خوابگاه همینه که گفتی

قشنگ نوشتی

آهنگتم خیلی قشنگ و پاییزیه

حل پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 22:31 http://taraavosh.blogsky.com

سلام
آهنگ زیبا
نام زیبا
متن زیبا
عکس زیبا
بیا آرام آچیچا
ز

بهروز سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 10:53 http://montazeranekhorshid

زیبا بود
موفق باشید

کمروز چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 21:51

اسم وبلاگت خیلیییییییییییییییییی قشنگ و جدیده!! پیشنهاد هرکی بوده خیلی قشنگ بوده...

دمت گرم

سین سلم

حسل جمعه 30 مهر 1389 ساعت 12:24

سلام کلم
نمایی یه سز بطنی به من سنیور کلم جان؟

[ بدون نام ] جمعه 30 مهر 1389 ساعت 22:06

ززززززززززززززززززززززززززززز؟

س یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 09:18

سلام خیلی دلم برت تنگ شده حالو زنگت می زنم :)
شنیدی بعضیا بی خبر رفتن مشهد :( اققد دلم شکس و ناراحت شدم!! خودشون می دونن و امام رضا ع ... ایشالو خیلیییییییییییییییییی بهشون خوش بگذره.... خیلییییییییییییییییییی :)

به روز کردم با یه داستان تو بی .ار.تی/نماز جمعه تهران که رفتیم!

این شبیه حمیده است!

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 23:57

تیک ایت ایزی
چه توقعا داری!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 22:15

واااااااااااااااااای عالی بود
bos
khayle dos da6tam

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 21:07


میدونین عهدنامه ترکمنچای امسال به اتمام میرسه و قانونا آذربایجان شوروی دیگه مال ایرانه چون طبق این عهدنامه آذربایجان شمالی ایران یا ایران شمالی رو به مدت 100 سال به روسیه دادن که امسال آخرین سالشه

س چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 07:27

سلام! تهرون سومین روز بارونی خودش رو داره شروع می کنه رعنا!! سه روزه رنگ خورشید ندیدم!!

کمبود ویتامین دی گرفتم معلومه؟؟

چقد ای آیکنو شبیه فاطمه شد!!


ایم تو

ایم من


خیلی وقت بود آیکنا رو معرفی نکرده بودم!!

این هم به یاد عهد مالوف:
التماس دعا

(عین اونایی که تشخیص نمیدن!!)

س پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 09:35

جاله خونم شدیدا کم شده می ترسم اورژانسی شم.جاله دارم می ترکم از بس دلم برت تنگ شده!!اگه ترکیدم چی؟؟تو جوابگو مامان بابامی؟؟

برو ای وبلاگو مداحی ای که روشه قلبتو داغون می کنه بس که محزون و عاشقانن!

http://afagh.blogfa.com/

حسل جمعه 5 آذر 1389 ساعت 21:03 http://taraavosh.blogsky.com

به روز کن عزیز
منم به روزم بعد از دو ماه شاید

سین سیب سین سیب دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 18:52

سلام جاله!!
من به روز نمودم!!




دلتنگ تو رعنا!!

م.سروش جمعه 12 آذر 1389 ساعت 12:53 http://maysamnasiri.blogfa.com/

نتوان گفت که این قافله وامی ماند
خسته و خفته از این خیل جدا می ماند
این رهی نیست که از خاطره اش یاد کنی
این سفر همره تاریخ به جا می ماند
دانه و دام در این راه فراوان اما
مرغ دل سیر زهر دام رها می ماند

به روز کردیم
سر بزنید

س چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 15:21

تو که دوست امام حسینی به روز کردم!

تو هم بروز

من نه منم سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 02:27 http://www.mannamanamnamanmanam.blogfa.com/

سلام

با مطلب ؛فکری برای فکر؛ در خدمتم

سری بزنید

یکی بیا منو استقبال کنهههههههههه

چه شکلکایی منم میخوام

زهـــــــــره چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 15:14

شما خودت استقبالی فرشته خانووووم
عزیزمی چه شکلکای بانمکی گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد