هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

تنها معشوق!

 انسان از نسیان می آید یعنی فراموشکار... 

خدایا نگذار نعمت های بیکرانت را فراموش کنم .نگذار از شکر گزاری آنها غافل شوم.... 

خدایا تو را به خاطر همه ی چیزهایی که به من ندادی-از روی مصلحت- و به من دادی -از روی مهربانی و لطفت- شکر می کنم.... 

چقدر تو مهربانی ، چقدر هوای بنده هایت را داری ، چقدر بنده هایت فراموشکارند.... 

چقدر عشق است به تو فکر کردن.... 

تنها معشوقی که همیشه تو را بیشتر از خودت دوست دارد ...girl_in_love.gif

تنها معشوقی که اگر یک لحظه فراموشش کنی باز به یادت هست ... swear1.gif

تنها معشوقی که دوستت دارمش دوستت دارمِ واقعی است ... inlove2.gif

تنها معشوقی که قولهایش قول است...

تنها معشوقی که همیشه منتظر صدایت است ... 15.gif

تنها معشوقی که همیشه در دسترس است ... 100.gif

تنها معشوقی که اگر همه ی شهر خواب باشند بیدار است... 165fs373950.gif

تنها معشوقی که این همه خاطرخواه دارد.... grouphug.gif

تنها معشوقی که این همه پولدار است و مالک همه چیز است...291.gif

تنها معشوقی که یک درصد هم بخیل نیست....  

تنها معشوقی که اینقدر دست و دلباز است ...109.gif

تنها معشوقی که هیچوقت به "دوستت دارمِ" بنده اش شک نمی کند ( حتی اگر دروغ باشد) 

تنها معشوقی که من دارم عاشقش می شوم.... 

 

سلااااام این مقدمه ای بود برای این شعری که خودم گفتم .... 

یه روز دلم گرفته بود...دست به قلم شدم دیدم دارم شعر میگم 17.gif 

 

دیر اومدی مسافر 

دلم رنگ غروبه 

چشمای خیس و ابریم 

خسته و بی فروغه 

دیراومدی عزیزم 

من از همه بریدم 

میون این آدما 

عاشقی رو ندیدم 

منم روزای اول  

غروب دلم می گرفت 

اما حالا فهمیدم 

می شد چه آسون گرفت 

رو این زمین خاکی 

 عشقا کوتاه و زشته 

هرکی دلش اسیرشد 

قصه رو بد نوشته