هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

هــرشـب شــب ِ مهـــتــابــه

شعبــه دیگری ندارد

جوجه نوک حنایی

با خوندن وبلاگ کره الاغ کدخدا یاد خودم افتادم که تو مهدکودک نقش جوجه نوک حنایی رو بهم دادن...
بعد خانم معلم روز انتخاب بازیگر یه بار از رو دیالوگ جوجه نوک حنایی خوند که جلسه بعد از حفظ بگم
منم فقط بیت اولش رو حفظ شدم!
روز بعد خانم معلم پرسید خوب جوجه کی بود؟
از سرجام بلند شدم
گفت نقشت رو بخون
منم گفتم:
جوجه جوجه طلایی نوکت زرد و حنایی...
بقیش لود (load) نمیشد هرکار می کردم
معلم هم در کمال نامردی همون موقع نقشم رو به یکی دیگه داد!  

و ناراحت و عصبانی بود که چرا من نقشم رو حفظ نیستم!

رونوشت : کامنت وبلاگ کره الاغ کدخدا

نظرات 14 + ارسال نظر
سین چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 08:23

اینو که خوندم پوکیدم از خنده:

منم گفتم:
جوجه جوجه طلایی نوکت زرد و حنایی...
بقیش لود (load) نمیشد هرکار می کردم !!!!!!!!!!!


خیلی با مزه بود خصوصا که چهره ی بچگیات اومد تو ذهنوم!
موهایی که آقاجون پسرونه چیده بودن و بیش از حد عادی کوتاه تو پیشونیت می ریخت..

نمی دونم اون لحظه هم دماغت گرفته بود یا نه؟؟

پیت پیت... حاجی حاجی سید.. .. . . .


سین چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 08:24

به روزم..ایشالا راجع به نقشای خودم میگم تو نمایش های مدرسه تو پستای بعدیم

:)

نفحات صبح پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 13:27

آفرین به سین دانا عاقل و هم توانا!!

دقیقا همونی که اومد تو ذهن من:
دوجه دوجه طنایی لوکت زد و حلایی!!!

سنیور زورو پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 13:56

خیلی نامردین خودتون تو دماغی هستین
بی تربیتاااا
نذار بگم:
ببینم چَل خط بونده
یک
دو
سه
چهار
چهار خط بونده

یا مثلا
بابان عص کاره!

بابال پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 14:01


ای جـــــــــــــــــانم

طفلــــــــــــ ی نی نی

بچگیــــــــاتـــــــــــ

: )

سحرجون شنبه 18 تیر 1390 ساعت 17:36 http://delaram.blogfa.com

سلام زورو
حالت خوبه؟
چه خبرا؟چیکار میکنی؟
واقعآ یاد استاد میرحسینی بخیر.
بازم بهم سر بزن
موفق باشی

:)))) شنبه 18 تیر 1390 ساعت 19:42

ای نابرد! بل (من) کی گفتم:


ببینم چَل خط بونده
یک
دو
سه
چهار
چهار خط بونده




:)))))))))))))

بابال عص کاووه=ر تلفظ نمیشه!



اینجاش باحال تره که من بعد چن دقه گوشیو بر میدارم بیبینم خاله جون پشت خط هسن یا نه:

الو؟؟!!

س شنبه 18 تیر 1390 ساعت 19:44

درود بر حمچه نمکپاش شیرینوم!!


دوجه دوجه طنایی لوکت زد و حلایی!!!

سنیور زوورووو دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 09:25

با بایت حفای خوب بسلیم خب بسلیم خوووووووب

نفحات صبح پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 12:28

با ماید حفای خوم مزلیم خوم بزلیم خووووم

س شنبه 25 تیر 1390 ساعت 16:40

ما ماید ما ماید حفای خوب بزلیم خوب بزلیم خوووووووووووب!

نوارش می پیچه(نوار زوره)

سحر جون جمعه 31 تیر 1390 ساعت 21:17 http://www.delaram.blogfa.com

سلام زورو
نامرد چرا به من سر نمیزنی؟؟
آپ کردم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد